12 kwietnia 2017

o.

Boże rysowanie to zuo, nie potrafię xD już wolę fałszowac choc tego sobie nie robię xD
Znowu ona! Z tych najbardziej mi się podoba wyznanie na moście xD 
/Do dziś mam koszmary, jak przypomnę sobie, jak w gimnazjum plastyczka wyprowadziła nas na boisko i przez 45 minut kazała szkicować drzewo. Tak skrytykowała moje cienie na gałęziach, że do dziś nie cierpię rysować drzew :P
/Czasem winna jest autokorekta. Czasem jest to "autokorekta" i to ona działa w ich przypadku :P I na jakim moście? Chodzi o scenę na lotnisku "thats fucking gay" czy coś pomieszałam?
+ klik
++ klik
 S: ja wiem, że białe tak działa ale nie wiedziałam że TO białe również.
 Dobrze, już nie będę. Wrócę do smęcenia.
B: szczególnie to białe czym się teraz naćpał?
 No nie, znowu podkrada mi prochy? Jak ja go zdzielę... A tak poważnie, to nie wiem, jak zachowuje się naćpany Steve, ale ten pijany jest świetny.

1 komentarz:

  1. To na szczęście u nas tak nie było xD No cóż, najwidoczniej nie umiesz cieniować, przyznaj się ;p
    Nieee, to że nikt nie jest idealny xD
    Bucky nie jest jego planem "B" :(


    S: Nieee! Jest idealnie, pochwal się bardziej wręcz
    B: Co robi pijany Steve?

    OdpowiedzUsuń