12 kwietnia 2017

o.

To na szczęście u nas tak nie było xD No cóż, najwidoczniej nie umiesz cieniować, przyznaj się ;p
Nieee, to że nikt nie jest idealny xD
Bucky nie jest jego planem "B" :(
/No nie umiem :( Drzew też nie potrafię rysować. Prosty patyk jak już ;P
/Po prostu rozbawił mnie ten filmik, więc go podesłałam. Kwalifikuje się pod Stucky? Kwalifikuje :P! Ale proszę, Stucky filmik: klik. No, przynajmniej tak teoretycznie. Ale też się liczy!
S: Nieee! Jest idealnie, pochwal się bardziej wręcz
 Jakoś tak... straciłem nastrój.
B: Co robi pijany Steve?
 Na początku jest wyjątkowo... towarzyski. Potem włącza mu się tryb zazdrośnika. Dalej jest tryb klejenia się do mnie i mówienia co pół minuty, jak bardzo mnie kocha. Potem robi się jeszcze bardziej towarzyski. Później głodny. A później robi się tak upierdliwy z tym klejeniem się, że mam ochotę go trzasnąć.

1 komentarz:

  1. Za to (odrysowane?) koty też Ci wychodzą, więc tak źle z Tobą nie jest xD
    Był zabawny, nie powiem, że nie xD Co to w chińskich głowach się dzieje ;o xD

    S: Straciłeś nastrój na kochanie Bucky'ego?
    B: Jak się klei to nie robi ci dobrze?

    OdpowiedzUsuń