12 kwietnia 2017

o.

Tj to relaksuje ale jak robisz to samemu w domu, wtedy kiedy masz ochotę i robisz to jak chcesz xD no ale, co my tam szaraczki wiemy o tym, od tego sa ministrowie xD
Awww! Autokorekta! <3333333 
/Lubię sobie porysować w domu, ale nie lubię już tego robić, kiedy wiem, że muszę narysować dokładnie to, co ktoś chce, a potem wysłuchiwać, jak okropnie to zrobiłam, i że co to ma być. Zawsze mówiłam, że najgorszymi nauczycielkami plastyki są niespełnione panie artystki, którym kariera nie wyszła. I w sumie sprawdza się to w wielu zawodach. Za to nauczycielki, które mają powołanie, będą sprawiać, że nawet największe beztalencie będzie z przyjemnością brało udział w zajęciach. Ale to trzeba umieć. 
/"Autokorekta" <3<3 Jeszcze to i to <3
S: Twoje szczęście mnie odurza.
 Mnie też.
B: Inne rzeczy też bym przekazała jeśli chcesz..
 Dzięki, ale sam później coś mu poprzekazuję. Lubię... przekazywać mu różne rzeczy.

1 komentarz:

  1. Boże rysowanie to zuo, nie potrafię xD już wolę fałszowac choc tego sobie nie robię xD
    Znowu ona! Z tych najbardziej mi się podoba wyznanie na moście xD

    S: ja wiem, że białe tak działa ale nie wiedziałam że TO białe również.
    B: szczególnie to białe czym się teraz naćpał?

    OdpowiedzUsuń