12 kwietnia 2017

o.

Za to (odrysowane?) koty też Ci wychodzą, więc tak źle z Tobą nie jest xD
Był zabawny, nie powiem, że nie xD Co to w chińskich głowach się dzieje ;o xD
/Coś tam narysować potrafię, ale cudów ode mnie nie oczekuj :P Drzew nigdy nie potrafiłam narysować, bo wychodzą mi pokraczne.
/Jakby amerykańskie głowy nie wymyśliły Kapitana Hydry, to chińskie głowy nie robiłby o tym filmików :P Chociaż trochę kiepsko, że fani wymyślają znacznie lepszy styl postaci (np. klik i klik) od samego Marvela (klik). Tak, komiksowa Hydra ma barwy zieleni, ale ten mundur wygląda okropnie mdło. Zupełnie nie ma charakteru.
S: Straciłeś nastrój na kochanie Bucky'ego?
 Nie, kocham go nadal. Raczej na mówienie o tym. A miałem na to taką ochotę.
B: Jak się klei to nie robi ci dobrze?
 Chce, ale to, czy go stopuję, czy jednak nie, zależy głównie od stopnia nachalności jego klejenia się do każdej części mojego ciała, co przekłada się na ilość agardzkiego trunku, jaką w siebie wlał. Ale robi to na tyle rzadko, że można się z niego pośmiać.

1 komentarz:

  1. Hahahahahhahahahhaha Kapitan Żaba!
    Bierz przykład z Chińczyków, może dasz radę tak jak oni xD Ale serio - i tak robisz lepiej niż ja xD

    S: Ej no.. Wróć do tego!
    B: Ale częściej jednak mu dajesz?

    OdpowiedzUsuń