11 kwietnia 2017

o.

A świetuje a co! Nie bedziesz mi zakazywac!
Haha dobry deal, możemy zacząć xd
Znam przypadki gdzie ojciec pijus specjalnie zapladnia żonę by ta rodzila na 500+ bo skoro wszystkim się należy to im tez. Ale wiesz jak miala siłę robić to ma siłę rodzić? Cofamy się i to nie w tych sprawach, w których mogło by to nastąpić. 
/Okej, to ja będę pisać wierszyki, a ty zrób ilustracje! Nasze kartki zostaną hitem, mówię ci! Napiszemy też piosenkę na miarę "Happy Birthday"!
/Będzie lol, jak to 500+ zabiorą. A to, że zabiorą, to akurat pewne. I tak apropo - naprawdę bawi mnie postawa pieniaczy, którzy nie mogą znieść tego, że dobrze sytuowani ludzie także pobierają 500+. Bo mają pieniądze, więc nie mogą? Co z tego, że to także z ich - niemałych - podatków jest to finansowane :P
S: A na zdjęciach co wyprawiasz? Bucky cie szantazuje ze jednak mu slodzisz?
 Bucky mnie nie szantażuje, bo sam nie jest lepszy i zrobił wiele głupot. Więcej niż ja. Mówię tak dlatego, że tak uważam. Jeśli słodzenie mu to zbrodnia, to mogę łamać to prawo. 
B: to nie ma sprawy jak dla mnie
 Podziękuję jednak. Bez obrazy, ale wolałbym odrobinę młodsze dziecko. Tak z dwie dekady.

1 komentarz:

  1. Nie umiem rysowac! Ty umiesz, ja udam, ze umiem pisac rymy xD a piosenke nagraja nam dzieciaki xD
    No wiesz, zmiana rządu i zmiana wszystkiego xD zaraz ludziom się tez ogolnie w tej sprawie otworzą klapki na oczach xD


    S: jak ty go kochasz!
    B: dzieki..smutno mi

    OdpowiedzUsuń