11 kwietnia 2017

o.

To będzie najwiekszy hit, którego będą uczyć dzieci w szkole na lekcji muzyki bądź języka polskiego xD
Em.. Dlaczego Steve tu taki gruby wyszedł? ale przynajmniej byli w Disneyladzie.
/Matulu, jak ja nienawidziłam lekcji muzyki. Po co to komu :(? Rozumiem teorię, historię muzyki, nawet ten flet i cymbałki, ale śpiewania nie cierpiałam.
/Gruby? Może i nie ma typowej figury dorito, ale nie wydaje się być jakoś szczególnie większy. Ma wypchniętą pierś do przodu przez pozycje i chyba stąd takie wrażenie. I jak zgadłaś, że byli w Disneylandzie :P?
S: Dla kogo byś wtedy klekal ty zakochancu.
 Och, no tak, o tym nie pomyślałem. Bez tego moje życie byłoby takie... puste. Zresztą, nie tylko ono. Koszmar.
B: możemy razem czytac na dobranoc?
 Wiesz co? To może jednak przygarniemy kolejnego kota. Steve będzie wniebowzięty!

1 komentarz:

  1. Ja to usłyszałam, że mam nie śpiewać i nie iść do chóru xD Dlatego poszłam na zajęcia teatralne xD Coś w życiu robić trzeba było xD
    Musiałam przybliżyć arta i przeczytać co Bucky ma na koszulce, bez tego bym nie wiedziała xD


    S: No właśnie.. Tyle dobrego by cię omineło..
    B: Okej.

    OdpowiedzUsuń