5 czerwca 2017

o.

Steve włosów na klacie nie ma, więc jak ją naoliwi to będzie się świecić xD i będzie poślizg xD Patrz jaka jestem mądra xD Na wszystko znajdę sposób xD
Przecież ich stać xD
/A może jednak Steve ma włosy, tylko są tak jasne, że ich nie widać :P? Do teraz nie wiem, dlaczego ten menski menszczyzna w roku 1943 miał mieć idealnie wydepilowaną klatę. Why? Włosy mu urosły i od razu odpadły od tego skoku testosteronu :P? Do tego grając Pochodnię Evans także miał blond włosy, a nie wydepilowali go do zera i nie wyglądało to komicznie.
/Toć dzieciaki trza na studia posłać, chcesz ich na dodatkowe wydatki narażać?
S: Pewnie Tony dał ci samolot bez problemu, co? A sprawdzałeś, czy was nie nagrywa? I Bucky musi naprawdę ci ufać, że dał sobie oczy zasłonić.
 Znam Tony'ego od niemal dwudziestu lat i szczerze muszę przyznać, że im jest starszy, tym lepiej się dogadujemy. A Bucky... Cóż, mam po prostu ten zaszczyt bycia tym, kogo kocha i komu ufa. Czasem mam rażenie, że bardziej, niż sobie samemu. I to... schlebia bardziej, niż cokolwiek innego.
B: No ale może palma powie ci, jak uciec od niego.
 No właśnie nie chce mi powiedzieć. Jestem do niczego, jeśli chodzi o rozpoznawanie palm.

1 komentarz:

  1. Bo to bardziej super bohater? Wiesz, musi być idealny, przygotowany na każdą okazję xD
    ogolony jest bardziej aero coś tam, dynamiczny czy opływowy xD

    S: Wybaczył Bucky'emu wszystko, czy wręcz przeciwnie i tym bardziej dał ci go wywieźć?
    B: Ale na jednej PALMIE znasz się wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń