15 marca 2015

Ana Morgan

Natasha: Co czujesz do Bartona? Co o nim myślisz?
Jamie: Czy pytania zadawane na blogu działają Ci na nerwy? Lubisz na nie odpowiadać? Jak zareagowałeś, gdy dowiedziałeś się o tym pomyśle?
Natasha:
Myślę, że jest dobrym agentem, niesamowitym przyjacielem i inteligentnym człowiekiem, mimo że udaje głupszego niż jest. To  mój partner i przyjaciel, nie ma między nami niczego romantycznego. Nie jestem kobietą przeznaczoną do związków.
James:
 Że Sam jest idiotą, ale jeżeli taki był jego rozkaz, robię to. Dobra, chciał dobrze, ale nie jestem raczej typem emocjonalnego ekshibicjonisty. I tak, znam to słowo.
 Lubię, nie lubię, czego nie powiem i tak będzie źle, prawda?

2 komentarze:

  1. N., ten gif... jakby właśnie znalazł, co to znaczy :D Genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie prawda, Jamie. Może to tak wygląda, ale nie wszyscy na tym blogu są przeciwko Tobie. Co do mnie, to ja uwielbiam wkurzać ludzi :P

    OdpowiedzUsuń