15 marca 2015

Ana Morgan

Jesteś zbyt krytyczny wobec siebie, ale nie będę się odzywać, bo znowu usłyszę jakim to złym i bezwzględnym człowiekiem jesteś, Jamie.
N gratuluję. Twój blog się świetnie rozwinął :D
Zbyt krytyczny?  Myśl o tym, co będzie, gdy wyjdzie na jaw, że Zimowy Żołnierz to ja, mnie przeraża. Myślisz, ze ludzie dalej będą mnie kochać, uważać za bohatera? Już nie będzie cholernych medali, nie będzie ścian chwały. Ludzie poczują się oszukani, będą wściekli. Jeżeli stanę przed sądem za te wszystkie zbrodnie... nie wyobrażam sobie nawet, jaki wyrok mnie czeka.

N: Cóż,  616!Bucky naprawdę został skazany za zbrodnie popełnione jako WS i wysłany na ciężkie roboty do gułagu, gdzie był dodatkowo prześladowany i zmuszany do nielegalnych walk, więc jego obawy są raczej uzasadnione :P
 I nigdy, przenigdy nie mów mu, że nie chcesz z nim dyskutować, bo to go tylko nakręca.

1 komentarz:

  1. N niepotrzebnie dodałaś to ostatnie zdanie, ponieważ ja uwielbiam drażnić się z ludźmi i obawiam się, że nawet nieświadomie mogę wykorzystać tą wiedzę.
    A co do Jamie'go to jego obawy są uzasadnione i ja to rozumiem, ale co sobie pomyślą ludzie tego nie wiem. Może i znienawidzą Bucky'ego Barnesa, ale spojrzeć na mnie. Ta cząstka nienormalnych ludzie, do których należę wciąż będzie żywić go sympatią ^^

    OdpowiedzUsuń