23 marca 2015

Ana Morgan

Steve: Po prostu muszę o to zapytać. Co sądzisz o Natashy?
Sam: Często widujesz się ze Steve'm? (Nie mam pojęcia, czy pytałam już o to! Mam sklerozę -_-)
Jamie: Jakie zwierzę lubisz najbardziej? W przeszłości byleś posiadaczem jakiegoś?
Steve: 
Ciężko powiedzieć, bo nadal nie wiem, kim tak naprawdę jest. Tę twarz, którą mi przedstawiła mógłbym nazwać przyjaciółką. Jednak nadal jestem typem, który woli, gdy coś jest białe lub czarne.

N: Najlepsze jest to, że ja też tego nie wiem...
Sam:
Niestety, niezbyt często. Steve ma dość napięty grafik, ja robię na kilka zmian- terapia, Fury, Sharon, Barnes...
Bucky:
Kiedy byłem dzieciakiem matce ciężko było wyżywić nawet nas, nie było więc mowy o żadnym zwierzęciu. Później, kiedy mieszkałem ze Steve'm, sytuacja też nie była zbyt ciekawa, więc także nie.
Kiedy jeszcze byłem sam, czasem dokarmiłem jakiegoś dachowca. Chyba lubię koty, ale wątpię w to, że pozwolono by mi zająć się jakimś żywym stworzeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz