8 marca 2015

Ana Morgan

N: Dodałam twojego bloga do poleconych. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :D
Bucky: Co obecnie robisz?
Sam: Chodziło mi o współpracę z Kapitanem Ameryką i Czarną Wdową ;)
N:
 Ja twojego także! Muszę jednak zrobić na blogu małe przemeblowanie i wydzielić na polecane osobną podstronę, bo strasznie mi się to rozwlekło.

Bucky:
 Głównie się ukrywam i staram nie zwracać na siebie uwagi.
 Sporo czytam. Głównie książki historyczne, bo mój umysł nie potrafi zbyt długo skupić na fikcji. Analizuje, łączę niektóre fakty, staram się nadgonić ostatnie dekady.
 Czasem obejrzę jakiś film, ale nie jest to zbyt porywająca rozrywka.
 Zresztą, Sam stworzył listę rzeczy, po które nie mogę sięgać, bo mogą mi zaszkodzić. Traktuje mnie jak dziecko.
N: Nie słuchajcie go, Sam stworzył ją dla jego dobra. Natknąłby się na Jak wytresować smoka 2, gdzie mamy do czynienia z czarnym charakterem, który ma protezę ręki, kontrole umysłu i postać, która po praniu mózgu prawie kogoś zabija, i co? Nawet w animacjach są treści, których powinien unikać.

Sam:
Pracując ze Stevem, doszedłem do wniosku, że albo to idiota bez instynktu przetrwania albo naprawdę mądry facet, z podejściem do własnego bezpieczeństwa godnym idioty, ale to mój przyjaciel. Idiota, ale przyjaciel.
O Natashy niewiele mogę powiedzieć, bo nie wiem, kim tak naprawdę jest. Nie dała mi się poznać. Jest świetnym szpiegiem, co więcej mogę dodać? Wiem tylko, że James źle reaguje na wspomnienie o niej.


2 komentarze:

  1. Sam rządzi i w sumie ma racje :D A Króla Lwa Bucky może oglądać?

    OdpowiedzUsuń