29 marca 2015

Ana Morgan

Sharon: Jak wygląda szkolenie na agenta T.A.R.C.Z.Y.? Jakie są etapy i kiedy zaczęłaś mieć jakiekolwiek misje? Dopiero po ukończeniu szkolenia, czy w jego trakcie? Ile miałaś lat gdy je zaczęłaś i w jakim wieku stałaś się "pełnoprawną" agentką? Ile lat trwa szkolenie?
Nie mogę wyjawić szczegółów, bo czekałoby mnie za to pociągnięcie do odpowiedzialności, ale żeby zostać agentem SHIELD, trzeba mieć ukończone studia wyższe oraz posiadać wiedzę i umiejętności w którejś z priorytetowych dziedzin- np. inżynierii, nauk ścisłych i tak dalej, posługiwać się płynnie kilkoma językami obcymi- mile widziane języki egzotyczne i dialekty. Mile widziane jest też doświadczenie wywiadowcze, prawnicze, śledcze czy wojskowe. Przechodzi się też testy fizyczne i psychologiczne, które kwalifikują do następnego etapu- szkolenia, którego szczegółów nie ujawnię. Kiedy z rekrutowano mnie do SHIELD miałam 26 lat, a "odznakę" pełnoprawnego agenta otrzymałam po przejściu etapu próbnego, czyli po dwóch latach i dopiero wtedy mogłam udawać się na misje bez nadzoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz