5 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

Steve, my się od tego uparciucha nic nie dowiemy, więc opowiedz, czemu musiał latać przebrany za babkę? I tak w skrócie: jaki w ogóle był Bucky?
 Obiecałem Bucky'emu, że więcej o tym nie wspomnę. Dugan wypominał to wystarczająco długo. Po prostu, jestem tylko człowiekiem, też bywam mściwy i zwyczajnie wykorzystałem okazję.
 Zależy od tego czy chcesz wiedzieć na jakiego pozował czy o to jaki naprawdę był. Bucky na pierwszy rzut oka mógł wydawać się zwykłym cwaniaczkiem, któremu prawie na niczym nie zależało i który był gotowy zrobić wszystko, żeby jego było na górze, ale to była tylko skorupa. Był naprawdę inteligenty- najlepszym uczeń z rocznika i do tego świetny sportowiec, ale zrezygnował ze studiów, by pójść do pracy na dwa etaty. Pomagał matce, pomagał mnie, bo wiedział, że musiałbym zrezygnować z nauki, żeby samemu móc się utrzymać. Był niepodważalnie uroczy- niesamowicie działał na kobiety...nie tylko kobiety i potrafił to wykorzystać. Był piekielnie uparty.

2 komentarze:

  1. Nie tylko kobiety i to wykorzystywał? Rozwiń myśl... ;)
    Wiedzieć to chcę wszystko: i jaki był naprawdę, i na jakiego się kreował, ale twoja wypowiedź mnie satysfakcjonuje, choć te nieszczęsne przebieranki wciąż mnie nurtują. Ale może się dowiem u źródła...

    OdpowiedzUsuń
  2. I to mu zostało :/ Nadal jest uparty :P

    OdpowiedzUsuń