25 kwietnia 2015

Blue Greyme

Zimo teraz z kolei troche mi cię szkoda. To jak już się pomścisz i będziesz chociaż troszkę usadysfakcjonowany to puść się w to morze melancholi. Bedziesz wtedy niczym wiersz, skłaniający do refleksji i spokojny. To bedzie przyjemna odmiana. Zastanów się nad tym.

Yelena: też nie przepadam za latem i lubie zime, żółwik.
N: To jednak prawda, że kobieta zmienną jest, bo nie trawcie go i żałujecie na zmianę :P

Yelena:
Lato jest zbyt duszne, monotonne. Zwyczajnie jest dla mnie zbyt nudne.
Bucky:
Znaczy, że mam zacząć pisać wiersze? Fakt, chodziłem przez pewien czas na zajęcia z rysunku ze Steve'm, ale nigdy nie miałem jakiegoś zacięcia artystycznego. Tym bardziej do poezji.

Skończę co zacząłem, zgniotę cholernego Novokova, a potem... jeżeli dorwie mnie SHIELD to w celi będę mieć sporo czasu na użalanie się nad sobą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz