9 maja 2015

Astrid Löfgren

N, taki trochę większy Michael Jackson. Teraz to się zacznie jazda z Civil War.
Do CW dołączyli też Vision, Ant Man i generał Ross (to MCU jednak przyznaje się do filmów o Hulku?), więc nie wie, jak oni chcą do wszystko zmieścić w jednym filmie i nie dawać każdej postaci po 10 minut na ekranie.
I poza tym, Bucky przez dwa lata nosił tą samą kurtkę? Świetny plan, nikt by go nie poznał :P
James, dasz znać jak się dowiesz co ci dała?
Opóźnienia zauważyłam dość dawno, ale spokojnie, nie przeszkadza mi to. Kilka sprzeczek nie zaszkodzi.
Jak to przetrawię to zapewne tak.
Takie opóźnienie to strasznie irytująca rzecz. Ale robię znaczne postępy, bo coraz dłużej pamiętam rzeczy, których uczę się na pamięć. Chyba też coraz mniej zapominam, bo muszę coraz mniej sobie zapisywać. I nie wpadam w panikę po obudzeniu się, gdy przypadkiem na chwilę przysnę. Jakieś plusy, nie?

2 komentarze:

  1. N, obiło mi się o uszy, że to prawie jak "Avengers 3". Gdzie Kapitan w "Kapitanie..." to ja nie wiem :D O Rossie czytałam i z lekka się zdziwiłam, no ale. Marvel to Marvel, nie do ogarnięcia :P
    Czapeczka chyba też ta sama, prawda? Może to jakaś strategia? Kto wie, co tam wymyślili.

    James, co tak bez przekonania? Duże plusy. Mówiłam, że orzeszka można rozruszać. Co takiego np. nauczyłeś się na pamięć i pamiętasz?
    To jednak da się pospać? A widzisz, organizm wie, co robić, kiedy się buntujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avengers 2 i 1/2! Też o tym czytałam :D
      Ross? A po co on tam? :O
      straszny tłok będzie..

      Usuń