9 maja 2015

Blue Greyme

Bucky: tak mi przyszło do głowy.. czy w innym życiu, w innych czasach chciałbyś mieć rodzinę i dzieci?

Masz teraz cos w planach?
N:  Bucky odpowiadał już na podobne pytanie, więc przekleję odpowiedź :)
A życiorys Bucky'ego wzięłam z uniwersum Ultiamtes :)

Bucky:
Mam sporo planów. To wszystko było zbyt proste, zbyt banalne i jakoś ciężko uwierzyć mi, że to koniec.

Gdybym mógł wybierać jeszcze raz to najpewniej nie słuchałbym Steve'a i zamiast wstąpić do Komanda, wróciłbym do domu z przypinką jeńca i rentą. Pewnie poszedłbym w końcu na studia, potem znalazł pracę, poznał jakąś miłą, młodą damę i prędzej czy później z nią ożenił. Zapewne mielibyśmy dzieci- co najmniej dójkę, dom z ogródkiem i psa. Teraz pewnie już dawno byłbym martwy albo był starym zrzędą z rakiem płuc, bo za dużo paliłem i zadręczałbym wnuki żenującymi historiami z młodości ich rodziców i opowieściami o tym, jak to było za moich czasów albo jak poznałem ich babcię. 

Ale zamiast tego jestem tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz