2 maja 2015

Astrid Löfgren

#1 Bucky, jakich prac najczęściej się podejmowałeś przed wstąpieniem do armii?
#2 Bucky, co takiego Howard wtedy zrobił?
N: Jeśli miałabyś tak przypadkiem jakieś gify z preWS!Bucky'm to byłabym wdzięczna, bo nie mam możliwości skleić ich sama, a jakoś nie mogę znaleźć zbyt wielu :)

Bucky:
Ostatnio jeden etat miałem w dokach, drugi w tartaku. Niezbyt przyjemne i dość ciężkie zajęcia, ale jak trzeba to trzeba.

Nic szczególnego, zwyczajnie zirytował się, że ktoś grzebie w jego warsztacie i dostałem ostrą burę, ale w pełni to rozumiem. Należało mi się, bo kto lubi nieproszonych gości, którzy grzebią gdzie nie trzeba?

1 komentarz:

  1. N, postaram się coś znaleźć. Jak znajdę, powklejam do kącika pierdół.

    Bucky, myślałam, że było gorzej. Tak w ogóle to co sądzisz o tych wszystkich wynalazkach Howarda? Uważasz, że mają szansę bytu w przyszłości, czy może są raczej naiwnym marzeniem nie do zrealizowania? I czy uczestniczyłeś w tworzeniu jakichś wynalazków?

    OdpowiedzUsuń