13 czerwca 2015

Ana Morgan

Nie, nie tylko ty tak masz ^^ Ostatnio natrafiłam nawet na trójkącik w zespole Queen. Wyłączyłam szybciej niż włączyłam, bo zniesmaczenia mi tego zespołu bym nie wybaczyła :P
OOC nie jest wcale takie złe jeśli się to wszystko dobrze przemyśli :P A tak w ogóle to siedzenie w domu i nic nie robienie mi nie służy, bo Ana wtedy wpada na szalone pomysły. Jednym takim było opowiadanie które miało by coś więcej wspólnego z kanonem niż tylko imiona o.o
Nie to mnie dziwi, a to że Bucky pozwolił. To do niego nie podobne. 
Nawet Queen? Serio? Myślałam, że chociaż artystom ich pokroju odpuszczają, ale po co ja się łudziłam?
Zależy jakie OOC :) Weźmy np. takiego Tony'ego. Spotkałam się z ff, w których był smarkającą po kontach płaczką, która tylko czekała na ratunek z rąk takiego Lokiego czy Steve'a. Bo znaczna cześć ludzi piszących slashe wierzy chyba w to, że w każdym związku m/m jeden z mężczyzn musi zachowywać się nawet już nie jak kobieta, a jak mała dziewczynka.
W "Człowieku..." postacie są kanoniczne(MCU) niemal do bólu. Tony w szczególności :P
Że pozwolił się pocałować? Właściwie to on to zaangażował pod wpływem czystego impulsu. Steve i jeszcze dwójka Mścicieli (Natasha też!) trafiło w ręce Hydry i Buckyś sądził, że to tylko jego wina i że to on, nie Steve powinien tam być. Bo Bucky zawsze i wszędzie lubi się obwiniać i narzekać :P
Ana i kanon? Nie uwierzę :P!

I tak bajdełejem, to tysięczny post ^^ 1000 postów w 94 dni.
Kolejny z zanikami pamięci, który zasłania się wiekiem -_- Oj nie jesteś aż tak stary, Clint. I skoro zamierzasz wypominać "najmniejszą głupotę" to znaczy, że pamięć masz jeszcze bardzo dobrą :P Ale serio? Ty nic nie masz dla tych biednych dzieciaków litości? Nie pamiętasz czasów, kiedy ty byłeś młody? Tylko nie zasłaniaj się teraz amnezją ^^
Tyle razy oberwałem w główkę, że naprawdę nie zdziwiłoby mnie to, że uciekłoby mi kilka faktów. Jednak z pamięcią wszystko ok i raczej nie mogę wykorzystywać tej wymówki.
Pamiętam. Moi rodzice nie byli jacyś super, a dzieciństwo spędziłem w domach dziecka, na tułaczce albo w cyrku. Raczej ciężko porównywać te sytuację i piekielnie się z tego cieszę. 

1 komentarz:

  1. Nie ma szans, niestety :( A najgorsze, że to jedyne polskie opowiadanie jakie znalazłam -_-
    Niestety bardzo często ludzie postrzegają związki homoseksualne właśnie tak. I jeszcze najlepiej żeby jeden z nich był taki dziewczynkowaty, że to tak nazwę, zniewieściały. To trochę smutne i naprawdę żal mi tych ludzi, że są często nie rozumiani.
    Właśnie zauważyłam, ale ten temat już sobie z nim wyjaśniłam ^^
    A tak :P Pomysł jakiś tam jest, może nawet niezły, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Na razie chcę jak najszybciej skończyć to opowiadanie :)
    Gratuluję :D Zawsze na moim poście są takie dziwne liczby, a to 666, a to 1000 ^^

    Całe szczęście :D
    Wiem, że nie miałeś łatwo Clint i strasznie mi z tego powodu smutno, nawet nie wiesz jak bardzo. Chodziło mi raczej o głupoty, które robiłeś "za młodu" :P

    OdpowiedzUsuń