13 czerwca 2015

Blue Greyme

James: masz jakiś kontakt... z Yeleną? Wiesz co u niej?
Nie wiem o czym z tobą rozmawiać, zarzuć jakiś temat.
Nie muszę mieć bezpośredniego kontaktu, by wiedzieć "co u niej". Wolę nie utrzymywać kontaktu z nikim, tak będzie lepiej.
Mogę rozmawiać o wszystkim, choć pewnie na niektóre tematy nie będę mieć wiele do powiedzenia, bo nie będę się na nich znał.
Mogę poopowiadać o tym, jak moja ma odkryła, że wymykam się na spotkania z pewną młodą damą. Miałem czternaście lat i spędzałem część lata na farmie dziadków w Shelbyville, bo uznano, że dobrze zrobi mi trochę ciężkiej pracy i świeże powietrze. Zwyczajnie sądzono, że jak się porządnie zmęczę, to nie będę sprawiał kłopotów. Niedaleko mieszkała starsza ode mnie o dwa lata Madge McDevitt i cóż... pamięta ktoś żenującą opowieść o tym, jak chciałem zabłysnąć, jeżdżąc konno? Uznała, że uroczy ze mnie chłopak i potem wyszło, co wyszło. Gdy pan McDevitt nakrył nas na całowaniu się, pogroził mi strzelbą i dosłownie przeciągnął mnie przez całą drogę za szyję. Urządził mojej ma taką tyradę, że aż myślałem, że jak ojciec się dowie, to przez tydzień nie usiądę na tyłku. Gdy wyszedł, moja ma zmierzyła mnie surowym spojrzeniem, oparła ręce na biodrach, zrobiła tą swoją minę i z wielkim wyrzutem powiedziała tylko: "James, ona nawet nie jest żydówką!". I to był koniec tematu.

4 komentarze:

  1. Ojej ^^ napisze kiedyś książkę z twoimi anegdotkami <3
    To takie fajne jak masz dobry humor i sie śmiejesz. Po prostu.
    A tatulo Madge pewnie miał krzepe ze cie tak za szyje ciągnał. Całą droge.
    Że ty takie rzeczy pamietasz James :D

    A co u niej?

    OdpowiedzUsuń
  2. N tak sobie czytam i czy o tym koniu to nie opowiadał nam Bucky z 44? Mogę się mylić, bo nie jestem pewna, dlatego pytam :) Bo jeśli to stary dobry Bucky opowiadała, to jak ON może to pamiętać? o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już ja nie jestem pewna o.o
      Byłam święcie przekonana, że mówił o tym pan zrzęda, ale teraz mam wątpliwości. Czeka mnie więc przekopywanie się przez kilkaset postów, jej.
      Chyba, że przymkniemy oko :P?

      Usuń
    2. Możemy przymknąć :D Ja czepliwa nie jestem, tylko niech mi więcej nie narzuca, że z duchami gadam! A poza tym James ma przebłyski tak? To mu się akurat przebłysło :P

      Usuń