5 czerwca 2015

Ana Morgan

A co było po Nowym Jorku?
W jedzeniu? To paskudne. Koty są jednak wredne, ale nie martw się nie jesteś jedyną osoba na świecie, która odczuła ich nienawiść :D
Plany na przyszłość? A cóż to takiego jeśli mogę wiedzieć?
Przez cholernego świra z rogami na głowie, miałem niemałe problemy i konsekwencje wynikłe z rzeczy, które robiłem pod jego wpływem. To nie był miły okres.
Korci mnie by kupić psa, który pokazałby by sierściuchom, gdzie ich miejsce, ale Laura zabiłaby mnie chyba za kolejnego zwierzaka w domu. 
Lila planuje zatrzymać je wszystkie, zbudować- znaczy, że ja musiałbym to zrobić- im "koci raj" jak mówi i nigdy, nigdy nie wypuścić, by czasem się nie zgubiły. Jakoś będzie trzeba jej do wyperswadować. Znaczy Laura będzie musiała.
Każdy kłamca tak mówi.
Powiedz choć jedną rzecz, która nie jest kłamstwem, naciągnięciem prawdy, ani zatajeniem czegoś. I to nie w stylu, że trawa jest zielona, a niebo niebieskie, a wtedy może ci uwierzę.
A co ze mną jest nie tak? Sądzisz, że ja nie potrafię być miła? Widzę, że jesteś do mnie uprzedzony tak samo jak ja do ciebie. 
A dlaczego miałbym "uprzedzony" nie być? Sympatią to my się raczej nie darzymy. No chyba, że czegoś nie wiem.
I co niby takiego miałbym powiedzieć? Że czasem mam ochotę zwinąć ogon pod siebie, skulić się w kącie i czekać aż Rogers znowu mnie znajdzie i poskłada w całość, bo czasem chyba za nim tęsknię i chcę, by wszystko było jak kiedyś? Wierz w to lub nie, twoja wola.

1 komentarz:

  1. A jak wyglądała twoja kara, jeśli to nie żadna tajemnica?
    Tak, nie ma to jak zbudować "koci raj" dla swoich wrogów" :D
    Jak idzie remont?

    Sama nie wiem. Raczej jesteś mi obojętny, ale rozmowa z osobą, którą się podejrzewa o same kłamstwa nie jest łatwa, podobnie jak twój charakter. Ja może czasami tez przesadzałam, ale to nie znaczy, że nie dostrzegam różnicy w twoim zachowaniu i nie mogę cię pochwalić za to raz na jakiś czas. Mam serce.
    Wierzę, bo to chyba najbardziej ludzko rzecz jaką kiedykolwiek powiedziałeś. Więc dlaczego tego nie zrobisz? Tak, wiem nie jesteś już Bucky'm Barnesem, zmieniłeś się i twoja przyjaźń ze Stevem już nigdy może nie będzie taka jak kiedyś, ale on może ci pomóc.

    OdpowiedzUsuń