5 czerwca 2015

Ana Morgan

Ja takie i wszystkie filmy oglądam z przymrużeniem oka, bo realizm, prawda historyczna czy tego typu rzeczy są w filmach rzadko kiedy przestrzegane.
W jakiejś analizie spotkałam się z tym, że konspiranci spotkali się w kawiarni by omówić sprawy sabotażowe i przez okno rozciągał się widok na Pałac Kultury i Nauki. W 1943 roku :P Nie mam pewności, ale niestety, była to chyba książka.
Clint jesteś przygotowany na te konsekwencje? Myślisz że czego można się spodziewać?
A przy okazji czy rodzina kotów się powiększyła?
Dziwię się, że jeszcze nie wydano za nami nakazów aresztowania. Nie bardzo można być na to przygotowanym, bo ciężko stwierdzić jaka kara może być odpowiednia dla kogoś, kto przyczynił się do zmiecenia z powierzchni ziemi całego miasta, bo nieczęsto jednak zdarza się coś takiego. Jedno może być jednak pewne- skrócą Avengers smycz i to porządnie.
Nawet mi o tym nie przypominaj. Ja nie cierpię kotów, one mnie, a do tego teraz znajduje się w mniejszości.
Widzisz znowu kłamiesz. Czy wypowiedziałeś kiedyś choć jedno zdanie zgodne z prawdą?
James przecież to był komplement. Starałam się cię pochwalić, bez żadnej złośliwości. Staram się być miła, mógłbyś to uszanować.
Huh, czasem chyba mi się zdarza. Lekkie nagięcie prawdy to nadal prawda czy już nie bardzo?
Ciężko mi jakoś uwierzyć, że to komplement, a ty starasz się mnie pochwalić bez żadnej złośliwości.

1 komentarz:

  1. Teraz logiki jest pozbawiona większość książek, czy filmów niestety. Nawet jakieś proste filmy obyczajowe posiadają czasami tyle bezsensu, że aż szkoda na to patrzeć.

    A Laura jak na to wszystko patrzy?
    To ile się ich namnożyło? Jak przejawiają swoją nienawiść do ciebie? Poniosłeś już jakieś straty? Lila musi być w siódmym niebie :D

    Naciąganie prawdy? Czyli małe kłamstwo. Rozczaruję cię, to nadal kłamstwo.
    Dlaczego aż tak trudno? Ach no tak, przecież jesteś mordercą z metalową ręką. Jak ktoś mógłby pochwalić kogoś takiego jak ty. Przecież to oczywiste. Ja w porównaniu do ciebie nie jestem notorycznym kłamcą.

    OdpowiedzUsuń