5 czerwca 2015

Ana Morgan

Teraz logiki jest pozbawiona większość książek, czy filmów niestety. Nawet jakieś proste filmy obyczajowe posiadają czasami tyle bezsensu, że aż szkoda na to patrzeć.
Mnie przeraża to, że powstaje coraz więcej programów typu Dlaczego ja?, Trudne sprawy, Chłopaki do wzięcia czy Ekipa z Warszawy i to, że te programy mają tak wysoką oglądalność, że dostają kolejne sezony. 
A Laura jak na to wszystko patrzy?
To ile się ich namnożyło? Jak przejawiają swoją nienawiść do ciebie? Poniosłeś już jakieś straty? Lila musi być w siódmym niebie :D
Po Nowym Jorku też nie było zbyt miło, więc mniej więcej wie, czego można by się spodziewać. Nie oznacza to oczywiście, że się nie martwi, ale można powiedzieć, że jest trochę łatwiej.
Jakie straty? Znajduje kocie włosy niemal wszędzie- od szafy z ubraniami, przez poduszkę, na jedzeniu kończąc. Tylko ja. I czuję, że nienawiść do mnie matka piekielnej siódemki przekazała im w genach. 
O tak, Lila snuje już plany na przyszłość i nie zamierza wypuścić ani jednego z nich. Nie mogę się doczekać, założę sobie chyba hodowlę. 
Naciąganie prawdy? Czyli małe kłamstwo. Rozczaruję cię, to nadal kłamstwo.
Dlaczego aż tak trudno? Ach no tak, przecież jesteś mordercą z metalową ręką. Jak ktoś mógłby pochwalić kogoś takiego jak ty. Przecież to oczywiste. Ja w porównaniu do ciebie nie jestem notorycznym kłamcą.
Wcale nie jetem notorycznym kłamcą. Nie mówię całej sprawy i przemilczam całkiem sporo, ale nie kłamie zbyt często. To jednak różnica.
Nie do końca. Chodzi o to, że ciężko mi uwierzyć w to, że ty mnie komplementujesz i to bez żadnej złośliwości.

1 komentarz:

  1. Tak to jest przerażające. Nie rozumiem ludzi, którzy to oglądają. Przecież te programy to stek bzdur, ogłupiacz i zjadacz czasu. Ja nie mogę tych bzdetów słuchać przez 3 min, bo cała wiara w ludzkość i ich inteligencję przepada. Ale jak już mówiłam, ludzie są gotowi zrobić wszystko by dobrze zarobić. Nawet zaśmiecać telewizję takim chłamem i robić z siebie idiotów przed całym krajem.

    A co było po Nowym Jorku?
    W jedzeniu? To paskudne. Koty są jednak wredne, ale nie martw się nie jesteś jedyną osoba na świecie, która odczuła ich nienawiść :D
    Plany na przyszłość? A cóż to takiego jeśli mogę wiedzieć?

    Każdy kłamca tak mówi.
    Powiedz choć jedną rzecz, która nie jest kłamstwem, naciągnięciem prawdy, ani zatajeniem czegoś. I to nie w stylu, że trawa jest zielona, a niebo niebieskie, a wtedy może ci uwierzę.
    A co ze mną jest nie tak? Sądzisz, że ja nie potrafię być miła? Widzę, że jesteś do mnie uprzedzony tak samo jak ja do ciebie.

    OdpowiedzUsuń