14 czerwca 2015

Blue Greyme

O matko matko dziewczyny <3 juz widze te kolejki :D
N, jeśli mnie poprowadzisz, piszemy. I dziekuje za okładke :"3 cudowna jest! 
Już widzę tytuły rozdziałów "Pierwsi Niemcy", "W ciemności", "Ostatni pociąg", "Ci, których kochałem", "Największy zamach" czy "Człowiek na moście". Widzisz jaką miałabyś dramę? Ludzie lubią dramę.
Jak zabierałam się za bloga to zrobiłam sobie skróconą biografię, spisy miejsc, ludzi, używanych broni i nawet potencjalnych odznaczeń, które mógłby zdobyć pan Barnes, więc mogę dać ci, co tylko zechcesz. 
Och no wiem, zdolna ze mnie bestia :P Strasznie spodobało mi się to zdjęcie i od dawna chciałam je do czegoś wykorzystać.
James, to moze zacznijmy od tego co było przed wojną. Wszystko co pamiętasz.
Za bardzo to nie sprecyzowałaś. Ogóły? Konkrety? Wszystko zależy od tego, co chcesz wiedzieć.
Bo jest różnica miedzy tym, czy mam mówić, że urodziłem się dziesiątego marca tysiąc dziewięćset dwudziestego drugiego w Borough Parku na Brooklynie i byłem najstarszym z czwórki dzieci Georga i Winnifred Barnesów i blablabla, byłem jednym z najlepszych uczniów Berkley Carroll High School i tak dalej, czy mają być konkrety? Jednak okres sprzed wojny nadal jest w większości pustą kartką i miałbym problemy spore problemy z opisaniem okolicy, domu czy dzieciaków, z którymi bawiłem się jako podrostek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz