21 lipca 2015

#7 Bucky

***
21 lipca 2015 r.

 Mam przesrane. 
 Jestem kompletnym idiotą i mam całkowicie przesrane.
 To moja przemyślana opinia.

 Dlaczego?
 Pierwsza ważna myśl do zapamiętania: Jeśli jesteście gościem poszukiwanym w stu czterdziestu sześciu państwach (serio, co takiego zrobiłem w Vanuatu? Nawet nie wiem, gdzie leży jakieś cholerne Vanuatu!) to naprawdę, ale naprawdę pod żadnym pozorem nie należy bić spotkanego na ulicy dupka. Nie ważne, jak wielkim dupkiem będzie.
 Druga ważna myśl do zapamiętania: Jeśli jesteście gościem, który przeszedł eksperymenty maksymalnie zwiększające jego siłę tak bardzo, że bez problemu mógłby robić pompki (na jednej ręce, chciałoby się dodać) z samochodem na plecach do pod żadnym pozorem nie należy bić spotkanego na ulicy dupka. Nie ważne, jak bardzo będzie działał wam na nerwy.
 Trzecia ważna myśl: Jeśli jesteście gościem na którego polują chyba wszystkie agencje wywiadowcze świata (tak, HLS, nie jesteście tak tajni, jak wam się wydaje) to pod żadnym pozorem nie należy bić spotkanego na ulicy dupka. Nie ważne, jak bardzo będzie mu się należało.

  Dlaczego?
 Ponieważ ten dupek mógł wam podłożyć pluskwę, a wy nie wiecie do kogo ona należy. Ba! przeszliście z nią ładny kawał  drogi, bo przestaliście się sprawdzać, uważając, że jesteście ponad to (nie, nie jesteście). Tak naprawdę, to wcale nie jest mi do śmiechu.

 Mam przesrane i mogę umrzeć (nie, nie mogę).
 I czy wspominałem o tym, że jestem idiotą? 

1 komentarz:

  1. Cenne rady. Na pewno wszystkim się przydadzą.
    Dupek to ten gówniarz od bezdomnego?
    Więc co teraz, drogi panie głuptasku Barnes?

    OdpowiedzUsuń