30 sierpnia 2015

Astrid Löfgren

N, och, podgrzewają tylko atmosferę. Internety szaleją.
Jeszcze nie zablokowali, ani nie usunięto materiału, więc może się zlitowali nad biednym panem Frankiem :D
Jestem na tak! 
Nie do końca rozumiem ich strategię- trailer już wyciekł, ale nie dadzą go w lepszej jakości, choć znacząco nakręciłoby to atmosferę i choć na jakiś czas przyćmiło SS i Deadpoola, ale za to tuż przed premierą dadzą ponad pięćdziesiąt klipów. 
I tak bajdełejem, dopiero teraz to zauważyłam- Bucky znowu jest po lewej Steve'a ^^
James, a użycia kartki papieru jako śmiertelnej broni to już cię nie nauczyli. Co jeszcze na przykład wiesz? Tak ogólnie, bo jeszcze mnie podkusi, żeby coś wykorzystać.
Chyba tak. I to bardzo mocno się wdałeś. Ale przecież różni są ludzie, tak? Jeden zrzędzi, drugi widzi wszystko przez różowe okulary, a trzeci jeszcze coś innego.
Może to zabrzmi śmiesznie, ale przez pewien czas wydawało mi się, że ktoś musiał za tobą jeździć jakąś furgonetką wypełnioną po brzegi różnymi zabawkami. Tak dla lepszej skuteczności i żebyś miał w czym wybierać. Byłoby to dość wygodne rozwiązanie. Ale wiem, nie o wygodę chodziło.
Tak, w zupełności masz rację. Nawet jeśli paraliż nie jest pełny, to już jest to coś, co po prostu zwala człowieka na samo dno. Nie możesz tak naprawdę nic i czekasz na cud. Albo nie czekasz i kończysz sprawę, jeśli masz możliwość.
.Nie muszą mnie tego uczyć, bo łatwo jest w tym przypadku improwizować. Chyba już nawet kilka zastosowań wymieniałem. Albo to był długopis? Nie wiem, nie ważne. 
Cóż. ja podawać same ogólniki, ale ty mogłabyś za to trochę sprecyzować, bo "co jeszcze wiesz?" niewiele mi mówi i nie wiem, czy mam zacząć mówić o VX , czy jednak recytować alfabet? Choć wolałbym nie, bo mógłbym się przy tym za bardzo ośmieszyć.
.Może zniszczę ci kolejne wyobrażenie na mój temat, ale nigdy za bardzo nie miałem w czym wybierać. To nie było tak, że dawali mi wolną rękę i mogłem przebierać do woli, wybierając to, co najbardziej mi się podoba. Tak było u Rosjan. W Hydrze to oni wybierali mi broń i rzadko kiedy pytali, czy mam jakieś zastrzeżenia. Dlatego potrafiłem korzystać ze wszystkiego. Miałem być skuteczny bez względu na sprzęt. A poza tym, to Hydra. Nie wszystkie ich decyzje były sensowne.
.Akurat z tym mam niemałe doświadczenia i stąd moja... drobna awersja do tematu. Nie mogłem ruszać za każdym razem, gdy mnie rozmrażano i to były bezsprzecznie najgorsze, kurwa, momenty.

1 komentarz:

  1. N, Marvela rozumie tylko Marvel :D
    Raczej to nie przypadek, prawda? Chyba można się spodziewać kolejnej dawki symboliki.

    James, długopis. Pytałam kiedyś o kartkę, ale stwierdziłeś, że nie próbowałeś.
    Chodzi mi o te rzeczy, które są z pozoru niewinne, ale mają swoje przeróżne zastosowania, kiedy trzeba improwizować. Tak jak te trujące roślinki. Nie wiem, na przykład na jakichś trujących owadach też się znasz? O coś takiego pytałam. I co to te VX?
    Nie, nie zniszczysz, bo już tak nie myślę. Wybierali chociaż jakąś dobrą?
    Mam mniejsze "doświadczenie", ale doskonale cię rozumiem. Jest jednak różnica między tym, kiedy nie możesz się ruszyć, ale czujesz, a tym, kiedy nie możesz się ruszyć i nic nie czujesz. A ty chyba czułeś, tak? Więc to raczej o wiele gorsze.

    OdpowiedzUsuń