30 sierpnia 2015

Rakshasha

Eeej, ale w tym artykule, co podesłałaś, w drugim ujęciu na filmie ponoć Sebastian był, bo "trójkąt" xD Hah, ale rozumiem, pewnie posklejali, by tak to wyglądało, a pierwszy gif już dawno jest nieśmiertelny ^^
Yup, zdecydowanie, to trochę kulało, że nikogo mu się nie udało zabić. Na osobną misję znów pewnie nie mieli dostatecznie czasu, ale mogli dać mu jakąś znaczącą akcję, w której by się wykazał. Chociaż mimo wszystko wypadł dobrze, ten postrzał przez ścianę i sam początek akcji na autostradzie. Dla mnie dużo też soundtrack zrobił, nuta od WS jest świetna. Zmiękczał serca smutnym patrzeniem, żeby uśpić naszą czujność ;p
Pan Young (bo wnioskuję, że on na zdjątkach) też w AoU był? Zdecydowanie powinni być bardziej rozpoznawalni za swoją robotę, zawsze z niecierpliwością wyczekuję scen walk w CA:WS, a nigdy mi się to nie zdarzało ;p
Ach, Wikingów niestety nie oglądam. Fiu, fiu, podziwiam wszystkich, którzy tak się poświęcając sztukom walki, to jest Coś, przez dużo "C". Ano, wygląda całkiem przyzwoicie ^^ I serio jest w tym wieku? Nie powiedziałabym.
Oby wybrali kogoś odpowiedniego do tej roli, póki co jakoś mnie nie fascynuje ta postać.
I przyjrzałam się tym wyciekom - woah, woah, woah *.* I scena z gifu z Hawkeyem i Ant-manem - cudne, to byłoby piękne w filmie, zdecydowanie xD
/Na tym konkretnym gifie jest pan Young. Jest to gif z materiału poświęconemu kaskaderce, więc bardziej wierzę Marvelowi i wspomnianemu panu, niż artykułowi zrobionemu dosłownie "na oko" przez fankę ;) Poza tym jej teoria z dłońmi jest raczej błędna, bo tutaj dobrze, że pan James ma podobne dłonie do Sebastiana. Podesłałam go głównie po to, by łatwiej było w filmie rozróżnić obu panów- pan Stan jest właśnie takim trójkątem (choć do pana Chrisa "Dorito" Evansa sporo mu brakuje) o szerszych ramionach i węższych biodrach, a pan Young jest masywniejszy i bliżej mu do kwadratu. Mają też zupełnie różne profile i nawet inaczej ułożone włosy, co przy bliższym spojrzeniu bardzo rzuca się w oczy. Choć może lepiej się nie przyglądaj, bo potem ta scena nie będzie już taka sama :P 
.Pan Young zajmuje się głównie układaniem choreografii do scen walk i właśnie tym też zajmował się w AoU. Nie wiem niestety, które sceny były jego dziełem, ale jednak widać, że były one lepsze niż w pierwszej części Mścicieli. Mam też wielką nadzieję, że w CW znowu się wykaże i walki będą naprawdę epickie.
/Osobiście lubię Carol, ale o wiele chętniej zobaczyłabym na ekranie She-Hulk. Jennifer rządzi ^^
Nie zmienia to jednak tego, że będzie to pierwszy film Marvela z superbohaterką w roli głównej.

1 komentarz:

  1. O tak, akurat włosy udało mi się przyuważyć już wcześniej ;p Dzisiaj się przyglądałam, jednak kamera tam tak skacze, że dalej było mi trudno rozróżnić. Zresztą, meh, ważne, że wygląda genialnie ;D
    Aaa, zdecydowanie odwalił kawał dobrej roboty. Przy czym muszę obejrzeć ponownie AoU, jakkolwiek złe było, żeby uzupełnić dziury, strasznie słabą pamięć mam. Pozostaje trzymać kciuki, by udało mu się to zrobić jeszcze lepiej w CW ^^
    O niej to tylko słyszałam, że istnieje, nic więcej nie wiem - chociaż wydaje się ciekawa ;p Hm, swoją drogą, dobrze czy źle mi się zdaje, że Kapitan Marvel raz jest przedstawiany jako facet, a raz jak kobieta? Od jakiegoś czasu nie jestem pewna, do informacji o filmie myślałam, że to właśnie kolejny superbohater.

    OdpowiedzUsuń