2 kwietnia 2016

Stuckyholiczka

To ja !!!! Tęskniłam za Wami <333333333333 a w szczególności na młode/stare małżeństwo Stucky xDDD
Jak Wam święta minęły? Zając jakiś był? No i udało Wam się kogoś wczoraj nabrać, czy nie za bardzo się w to już bawicie? xD A tak tylko do N, ale też i do pozostałych czytelników, macie jakieś ulubione fan arty z naszego pięknego fandomu? xD Ostatnio tu była dyskusja, że wszędzie na tumblr jest Bucky, popieram. Ale mnie 'dobiły' przybliżenia na uzębienie naszego Ukochanego Mordercy nr 1 (np tu [link]) Bucky, jak się czujesz z tym, że x osób na świecie kontempluje białość Twojego uzębienia i wąskie wargi? xD
N oglądasz serial, o Boże zapomniałam nazwy! Sebastian gra tam geja xD Chciałam się zapytać czy warto się wkręcać xD
N: "Sebastian gra tam geja" mówi mi jednak mniej, niż mówić powinno, bo całkiem często mu się to zdarzało (ykym, wystarczy spojrzeć na to - klik ;). No dobra, może przesadzam, ale akurat w połowie produkcji, jakie z nim oglądałam, tak właśnie było. Pierwszy raz było to w "Architekcie", ale to film, więc odpada. A jeśli chodzi o seriale to były to "Kings" i "Political Animals", oba polecam, ale pierwszy wielu osobom może nie przypaść do gustu przez masę odniesień biblijnych. Za to w drugim jest sebastianowy TJ. Uwielbiam słodziaka <3
/Jeśli chodzi o Wielkanoc to jakoś nie obchodziłam, a po prostu rozkoszowałam się nic nierobieniem. Prima Aprilis jakoś nigdy mnie nie kręcił, więc też sobie darowałam.

/A jeśli chodzi o fan art, to lubię te od Zhaany i Petite-Madame.

Bucky:
/Nie obchodzę tych świąt, bo nie jestem chrześcijaninem. Pierwszego kwietnia też nie świętuję, bo moje życie od dawna jest jakimś mało śmiesznym żartem.

/I dlaczego, u diabła, ludzie mieliby kontemplować nad moim uzębieniem i wargami? Dobra, do warg nie można się doczepić, choć nie trzeba daleko szukać, by znaleźć lepszy obiekt westchnień, ale zęby? Po co roztrząsać się nad czyimś uzębieniem? Nie no, aż boję się przyznać, że są sztuczne. Prawdziwe wybili mi - a te, których nie wybili, to wyrwali - już gdzieś  na początku lat pięćdziesiątych. A potem wstawili mi sztuczne. Wiesz, wytrzymalsze, większe prawdopodobieństwo, że nie zgniją i te sprawy. A i kolor się trzyma.

1 komentarz:

  1. Tak! Chodziło mi o polityczne zwierzątka ;D Sebcio ma potencjał do takich ról i odwagę, swego czasu parę lat chodziłam na zajęcia teatralne. Pomarzę sobie że jesteśmy kolegami po fachu xD
    Mam nadzieję, że przy swoim nic nie robieniu naładowałaś baterie <3333333333333
    Arty cudne, choć druga autorka kojarzy mi się z grami np http://www.gry.pl/gra/pierwsza-randka

    Oj tam Bucky, z Capa jakbyś zrobił głupca raz czy dwa nic by nie ujęło Tobie. Życie może być do bani, ale czasem można poszaleć xD
    Masz takie wwiercone na drucie, czy przyklejasz i wyjmujesz? xD
    Czyje wargi polecasz na obiekt westchnięć? xDDDDDDDDDDd

    OdpowiedzUsuń