2 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Tak! Chodziło mi o polityczne zwierzątka ;D Sebcio ma potencjał do takich ról i odwagę, swego czasu parę lat chodziłam na zajęcia teatralne. Pomarzę sobie że jesteśmy kolegami po fachu xD
Mam nadzieję, że przy swoim nic nie robieniu naładowałaś baterie <3333333333333
Arty cudne, choć druga autorka kojarzy mi się z grami np. [link]
/Cytując pewne fan fiction (tłumacznie: klik) "po co dawać sebastianowi rolę, jeśli nie będzie smutno i gejowsko" :P Wredne, ale coś w tym jednak jest, bo wszystkie jego role, które spełniały te kategorie, były świetne. No, może poza "Architektem", ale to był po prostu niezbyt dobry film.
/Można powiedzieć, że naładowałam, bo mam już zaczęte dwie części miniaturki i trzy nowe notki. Problem jest tylko w tym, że zaczęłam, ale jakoś skończyć nie mogę żadnej z nich.
/Zapomniałam jeszcze o artach od Luckyraeve. Również świetne.
Oj tam Bucky, z Capa jakbyś zrobił głupca raz czy dwa nic by nie ujęło Tobie. Życie może być do bani, ale czasem można poszaleć xD
Masz takie wwiercone na drucie, czy przyklejasz i wyjmujesz? xD
Czyje wargi polecasz na obiekt westchnięć? xDDDDDDDDDDd
/Nie jestem dzieckiem, żeby bawiło mnie robienie z kogoś głupca. Przeszło mi to gdzieś na początku lat czterdziestych. Czyli według mojego licznika, jakieś... sześć-siedem lat temu. 
/Hahaha, bardzo zabawne. Boki zrywać. Naśmiewaj się z kalekiego weterana ze sztuczną szczęką, ależ proszę, nie krępuj się. I nie, nie mam wyjmowanej. Wwiercili mi je już na stałe. 

/I czy ja wyglądam jakbym miał piętnaście lat i szukał dla siebie obiektu westchnień? Wybacz, ale takie rzeczy akurat mało mnie obchodzą.

1 komentarz:

  1. No niestety, często szufladkujemy aktorów.. W sumie to oni sami też to sobie robią, ale to po prostu może z wygody. Prościej się im wcielić w takie a nie inne charaktery.
    Nie powiem, ff przyjemny xD choć a) nie spełni się b) hipotetycznie jeśli by się coś miało spełnić to byłaby większa "jatka" w świece xD

    Nie nabijam się. Powinieneś się cieszyć, że masz takie a nie że gdy będziesz chcieć zdmuchnąć świeczki czy nakrzyczeć na kogoś to wypadną Ci. Plus w dobie problemów z próchnicą kontemplacja Twoich zębów jest wytłumaczona - ludzie Ci zazdroszczą.

    Ok, zrozumiałam. Odezwę się za rok xD

    OdpowiedzUsuń