2 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Przyznaję, że Stana znam tylko z Kapitana Ameryki i Plotkary no i z filmików yt xD, nie da się tego nijak porównać. Ale trzeba oddać, że potrafi wczuć się w role i stworzyć ją żywą. Nawet nie myślałam o parowaniu aktorów, jestem Stuckyholiczką co samo powinno mówić za siebie xD
/Polecam zerknąć na pana Stana w "Dawno, dawno temu", gdzie gra Jeffersona/Szalonego Kapelusznika. Świetna rola, naprawdę.  To jego spojrzenie, gdy wreszcie spotyka córkę po tylu latach - majstersztyk.
/Parowanie aktorów jest trochę creepy. A nawet bardziej niż trochę. Ale Stucky, Starbucks, WinterShield, czy jakie jeszcze nazwy to tam nosi - jak najbardziej.

/I jeśli chodzi o Stucky i filmiki z yt, N ostatnio zakochała się w tym - klik.
Ouć.. Trafiłam normalnie jak strzała w piętę Achillesa, więc może porozmawiajmy o czymś przyjemnym? No właśnie, co jest dla Ciebie przyjemne? I co sprawia, że Ty stajesz się przyjemny?
/E tam, temat zębów nie zalicza się nawet do pierwszej dziesiątki tych najbardziej drażliwych, więc jaka to znowu pięta Achillesa?

/Co jest dla nie przyjemne? Czekaj, daj mi się chwilę zastanowić... Momencik... Ym, a możemy przejść do następnego pytania? Bo coś tak czuję, że nie oczekujesz odpowiedzi "Wyżynanie w pień tych cholernych suczijsynów". Albo zalewanie się w trupa. A raczej próby, bo kiepsko mi to wychodzi. Ale za to dobra czekolada nie jest zła, więc to też chyba może się liczyć.
/I ja nie jestem przyjemny.

1 komentarz:

  1. Faktycznie! On też tam grał! Oglądałam i kajam się za nieuwagę!
    Ten filmik we mnie wzbudził myśl "zaczęli od siebie i na sobie skończą" Przyznam, że nie mogę się doczekać Twojej wizji ich :)

    Bucky jak mnie nauczysz strzelać do tarczy, tej takiej z czarnym kółkiem to możesz wyrżnąć w pień las syczyjsynów! Jestem technikiem sterylizacji medycznej, to bronią się zaopiekuję xD
    Steve by powiedział co innego..

    OdpowiedzUsuń