6 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Szkoda, że taka żółć i hejt nie mają jakiś zbawiennych wpływów urodowych,wtedy sama bym się jakoś w nią wbiła xD Ale domyślam się, co by to było.. Pamiętam jak u katolików zawrzało, gdy wydana została książka o tym, że Święty JPII pozwalał na zamiatanie pod dywan spraw pedofilii w kościele i sam biskupa pedofila awansował... A Amerykanie w swoich wierzeniach są bardziej gorliwi xD 
Buu już chciałam wyciągać chusteczkę! Tak się nie robi :( 
Gdyby wszędzie nie było o tym mowy to sama bym nie zwróciła uwagi xD Pewnie bym powiedziała, że to jego zegarek (którego nie ma) błyszczy w słońcu xD
Haha trzeba go do tego zmusić xD to lubi xD
/O aferach z udziałami wszelkiej maści księży czy polskich politykó nawet nie chce się wypowiadać. Ostatnio zaczęło mną telepać, jak jakiś zwyrodnialec (inne określenie tutaj nie pasuje) z PIS stwierdził, że zgwałcona jedenastolatka powinna urodzić, bo może obudzi się w niej instynkt macierzyński. W jedenastolatce. Szkoda słów, naprawdę.

/Ale przyznaj, był wiarygodny :P I dopiero teraz widzę, że na tym samym toku myślenia oparłam miniaturkę. Przypadek, słowo.

/To nie był zegarek, a nowatorska biżuteria. Taka duża bransoletka. Na całą rękę. No ale kto mu zabroni :P?
Pewnie było bardzo ciepło, ale osmolony też przystojny byłbyś xD Więc pewnie sama się postrzelę albo nie zapanujesz nad moją subordynacją i będziesz proszony o sklejanie mnie xD
/Ależ oczywiście, że bym był. Masz co do tego jakieś wątpliwości?
/Chyba chodziło ci o to, że nie zapanuję nad twoją niesubordynacją i przez to będę musiał cię sklejać. A poza tym - przykro mi, ale jakoś przeszły mi chęci do szkolenia starszych lub młodszych nastolatek w strzelaniu, walczeniu i całej reszcie . Ale wiesz, mogę dać ci namiary na innego chętnego. Tylko nie biorę odpowiedzialności za potencjalnie zabójcze konsekwencje. 

1 komentarz:

  1. Więc to przemilczmy lepiej..................................

    Był! Do jego zalet po serum powinnaś dodać zdolności aktorskie xD

    On mógłby być tzw "Szafiarzem" już widzę miliony odsłon jego vlogów xD

    Tak wiem, robię błędy. Na swoją obronę mam pracę w bibliotece i skończoną klasę humanistyczną xD A wątpliwości człowiek zawsze ma xD
    Mówisz, że mogę zginąć? To ja bardzo proszę o numer ;D

    OdpowiedzUsuń