6 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Haha pewnie by zamknięto Steve w wieży, by do tego nie dopuścić i byłby Rozszpunek xD
Haha a może im włoski nie rosną? Może przy odmrażaniu odpadły xD I tak chorego obgadywać, wstydźcie się... Powinniśmy dla niego w sok z buraka zaopatrzyć i pomagać xD A ktoś jego metalowe ramię wgl zauważył? xDDD 
/Ale tak całkiem serio - wyobrażasz sobie te fale żółci i hejtu, które wylałyby się, gdyby okazało się, że symbol Ameryki, bohater narodowy itd. itp., zaczął spotykać się z mężczyzną? Ludzie mieliby z tym problem nawet wtedy, gdyby chodziło o postać fikcyjną (przecież już mają, jakby to było najważniejsze), a co dopiero, gdyby był prawdziwą osobą :P Za to też muszę się kiedyś zabrać.

/Wiem, wiem, jesteśmy złe, bo powinnyśmy mu współczuć. Ale wiesz, to z zazdrości. My też chciałybyśmy taki lód, który jednocześnie depiluje i sprawia, że włosy na głowie napierają blasku i puszystości :P A ten wstręciuch Barnes nie chce się podzielić.
Czy ktoś zauważył jego protezę? A gdzie tam, taka mała, nie rzucająca się w oczy. Łatwo ją przeoczyć.
+ odpisałam w "Kąciku..."
++ Jeśli chodzi o Steve'a, przeczytaj odpowiedź Bucky'ego. 
Dobra, kto się czubi ten się lubi.
Wiesz, to tylko tak wspomniałam co byś był przygotowany, że nawet przy Twoim nie chceniu strzelenia we mnie, mogę ową kulką oberwać ;)
/Kto się czubi, ten się czubi. Nie dorabiajmy do tego drugiego dna.
/Kiedyś może i zdarzyłoby mi się postrzelić kogoś przez przypadek, ale teraz nie mam mowy, żebym postrzelił kogoś, jeśli nie chcę tego zrobić. Chyba, że to ty byś się postrzeliła. Wtedy możemy uścisnąć sobie ręce, bo kilkadziesiąt lat temu też bywałem taką ofiarą i raz dźgnąłem sam siebie nożem. I przypadkowo się podpalić, gdy wlazłem wprost w ognisko. Nie było fajnie.

1 komentarz:

  1. Szkoda, że taka żółć i hejt nie mają jakiś zbawiennych wpływów urodowych,wtedy sama bym się jakoś w nią wbiła xD Ale domyślam się, co by to było.. Pamiętam jak u katolików zawrzało, gdy wydana została książka o tym, że Święty JPII pozwalał na zamiatanie pod dywan spraw pedofilii w kościele i sam biskupa pedofila awansował... A Amerykanie w swoich wierzeniach są bardziej gorliwi xD

    Buu już chciałam wyciągać chusteczkę! Tak się nie robi :(

    Gdyby wszędzie nie było o tym mowy to sama bym nie zwróciła uwagi xD Pewnie bym powiedziała, że to jego zegarek (którego nie ma) błyszczy w słońcu xD
    Haha trzeba go do tego zmusić xD to lubi xD

    Pewnie było bardzo ciepło, ale osmolony też przystojny byłbyś xD Więc pewnie sama się postrzelę albo nie zapanujesz nad moją subordynacją i będziesz proszony o sklejanie mnie xD

    OdpowiedzUsuń