6 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Więc to przemilczmy lepiej..................................
Był! Do jego zalet po serum powinnaś dodać zdolności aktorskie xD
On mógłby być tzw "Szafiarzem" już widzę miliony odsłon jego vlogów xD
/A tam, jakie zdolności po serum? On już się urodził jako człowiek wielu talentów! Aktor, makijażysta, wizażysta, fryzjer, "szafiarz", a do tego ma jeszcze zadatki na modela. Ze świecą szukać takiego drugiego.
+odp w "Kąciku".
Tak wiem, robię błędy. Na swoją obronę mam pracę w bibliotece i skończoną klasę humanistyczną xD A wątpliwości człowiek zawsze ma xD
Mówisz, że mogę zginąć? To ja bardzo proszę o numer ;D
/Lingwistą to ja zdecydowanie nie jestem, nie raz zdarza mi się chrzanić języki i  robić błędy, ale jednak zawsze wydawało mi się, że jak już ktoś jest humanistą i pracuję w jakimś zawodzie, który jest z tym związany, powinien nie sadzić byków. Ale co ja tam wiem, to nie moje czasy, nie jestem obeznany w tym, czego wymaga jaki zawód.
/Każdy może zginąć. I w końcu to zrobi. Teoretycznie już to przerabiałem, więc mogę powiedzieć, że nie było fajnie.

1 komentarz:

  1. Dziękujmy więc Hydrze, że Bucky - Da Vinci jego czasów może nas uczyć w naszych "na żywo" xD Haha chyba "on-line" jest bardziej poprawne politycznie, niech lepiej tego nie czyta xD

    Ej! Przyznałam się do błędu, wzięłam to na klatę a Ty dalej przytyki robisz. Normalnie jesteś młodym tetrykiem ;D
    A co z tego co przerabiałeś/przerabiasz było/jest fajne?

    OdpowiedzUsuń