8 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Normalnie o postawie Bucky'ego powinni uczyć w szkole. Ale stety niestety jedyny komiks w kanonie lektur to "Koziołek Matołek".
(Ostatnio mam fazę na akustyczną wersję "Shot" Imagine Dragons)
Umiem sobie zrobić teledysk z nimi do piosenek, najbardziej spodobali mi się oczywiście ID, ale i 2, 3,5.
A jak Ci się podobały wywiady przeprowadzone przez Wędzikowską? :D No i zwiastun do Eda z Wolvim xD
/Cóż, Bucky nie jest raczej bohaterem literackim (można go tak nazwać?), o którym powinno uczyć się dzieci w szkole. Wszczyna burdy w barach, zapija smutki, miewa problemy z hazardem, a do tego nie bez powodu nazywali go "The Dammit Soldier". Ciężko byłoby go postawić obok Koziołka Matołka :P
/Jakoś tak mam, że pasują mi do nich bardziej smutne, czasem można by powiedzieć, że smętne piosenki. 

/Nie odniosłam się do wywiadów, bo jeszcze na nie nie zerknęłam. Aktualnie odpisuję z telefonu, a filmiki obejrzę, gdy będę mieć już mojego lapka. 

/I tak tylko poinformuję, że obejrzenie CW zamiast dodać mi weny na trzecią część Stucky, pozbawiło mnie jej. Coś poszło chyba nie tak.
A co z Bucky'm? 
/T'Challa obiecał na honor swego ojca, że nam pomoże. W Wakandzie nikt nie będzie mógł tknąć Bucky'ego, więc wiem, że będę mógł go tam bezpiecznie zostawić, kiedy wyruszymy do Raftu. Nie powinno potrwać to długo. A jeśli coś pójdzie nie tak, T'Challa zajmie się Bucky'm, jak tylko będzie w stanie, pomoże mu naprawić jego umysł. To jest najważniejsze.
To nie jest wmawianie..
To nie zmienia faktu, że przez te parę godzin będziemy się martwić, wiesz? 
/Ty wiesz swoje, ja wiem swoje. Kłócenie się o to jest ostatnią rzeczą, na jaką mam teraz ochotę.
/Niby o co chcesz się martwić? Przecież żyję. Dzięki Steve'owi. Gdyby nie on, Stark by mnie zabił. Zasłużenie, zresztą. 

1 komentarz:

  1. Oj tam, a za to jakie byłyby scenariusze zajęć? Zaraz by dzieciaki się ożywiły i chętnie brały udział w lekcjach xD
    Coś w tym jest, ogólnie chyba smutne i smętne piosenki bardziej "naweniają" dodają jakiejś "głębi". A że oni mają taką a nie inną przeszłość to aż ciężko byłoby coś dobrać z wesołego kącika yt xD
    Okej <3
    Jakoś nie chcę na to do kina, wolę obejrzeć w domu. Chyba, że jak pojadę do kumpeli do W-wy to może jak będzie dalej gdzieś leciał to się wybierzemy. Huh, a scena w windzie?


    Dalej wierzysz w słowo "honor" w tych czasach? Nie sądzisz, że przy "naprawie" umysłu powinieneś być?

    Odwieczny ludzki konflikt - każdy ma swoje zdanie.
    Ziomuś, bez takich. Steve nie powinien pozwolić Starkowi na draśnięcie cię palcem. A co dopiero na "lekkie pokiereszowanie".

    OdpowiedzUsuń