8 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Prawda broni się sama, ale dziękuję i zachęcam do dalszego boju! Jestem Twoją cheerleaderką ;)
To trzeba T'Challi zamówić roczny zapas whiskasa w podziękowaniu xD Niech się poczuje doceniony ;D

Hahahahahahah kocham Cię! 
/Czasem wystarczy wkleić kilka cytatów Bucky'ego i on sam się broni. Np. ten "W praniu mózgu tkwi pewien drobny haczyk, o którym nikt nigdy głośno nie mówi... A dokładniej rzecz ujmując - prawdziwy ty ciągle jesteś gdzieś w środku. Jakaś mała część ciebie jest świadoma i wszystko obserwuje. To tak, jakbyś był zakładnikiem we własnym ciele. Chcesz się uwolnić... ale zawsze przegrywasz. Nieustannie. Raz za razem..." (WS #12)
/Jeśli chodzi o Whiskasa - spodoba ci się komentarz Sama do T'Challi <3

/Znalazłam to przypadkiem na demotywatorach. Ale jakoś nie rozumiem, co w tym jest demotywującego... :P
S Możesz przy nim być... Powinieneś przy nim być. Jesteś jakby jedyną osobą z waszej przeszłości.. Przyjaciele sobie poradzą. Nie uchronisz całego świata, ktoś zawsze ucierpi. Bucky wycierpiał wystarczająco. 
/To dobrzy ludzie, którzy zostali zamknięci w więzieniu jak kryminaliści, ponieważ zdecydowali się nam pomóc. Nie mogę się za to nie obwiniać i o tym nie myśleć. Kiedy sprawy się komplikują, nie potrafię ich zignorować. Choć czasem bym chciał.
/Bucky to mój przyjaciel. Potrafię o niego zadbać. A przynajmniej tak mi się wydawało.
Jeśli chcesz mogę przy tobie posiedzieć, umiem być cicho.
/Nawet siedzieć prosto ledwo potrafię. O przejściu kilku kroków bez podpierania ściany to już w ogóle mogę pomarzyć. Prawą część ciała mam teraz znacznie cięższą, więc ciągle mnie zarzuca. Uśmiałabyś się, gdybyś to zobaczyła. Ale przynajmniej teraz już na pierwszy rzut oka widać, ile jestem wart. 

2 komentarze:

  1. Weź mam łzy w oczach.. Niby to fikcja, niby postacie fikcyjne. Niby jestem dorosła. A potrafię się wzruszyć czyimś cierpieniem, którego właściwie na prawdę nie było. Rzeczy fikcyjne a uczucia prawdziwe. Ach ta magia świata książek, filmów, muzyki. Właśnie jaką playliste byś dopasowała do nich?
    Haha czyżby whiskas zastępował Scooby chrupkę? ;D



    Mnie to motywuje do ćwiczeń mięśni twarzy, wiesz po 20stce już powinno się dbać o mimiczne zmarszczki.. xD


    Za dużo na siebie bierzesz. Każdy z nich miał i ma wolną wolę. Każdy liczył się z tym, że coś może nie pójść po waszej myśli. To zadbaj o niego.



    Jesteś wart tego, by pójść po twojej lewej stronie i podeprzeć cię. Z dziadka nie przystoi się śmiać, prawda? Więc nie będę. Ale nie powinieneś nawet myśleć o chodzeniu tylko kładź się i wypoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://demotywatory.pl/4648980/Streszczenie-filmu-Kapitan-Ameryka--Wojna-bohaterow chciałabym <3333333333

    http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/paul-bettany-zachwycony-hipoteza-wendzikowskiej,201829.html
    http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/na-planie-filmowym-nie-ma-miejsca-na-ego,201713.html

    OdpowiedzUsuń