8 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Weź mam łzy w oczach.. Niby to fikcja, niby postacie fikcyjne. Niby jestem dorosła. A potrafię się wzruszyć czyimś cierpieniem, którego właściwie na prawdę nie było. Rzeczy fikcyjne a uczucia prawdziwe. Ach ta magia świata książek, filmów, muzyki. Właśnie jaką playliste byś dopasowała do nich?
Haha czyżby whiskas zastępował Scooby chrupkę? ;D

Mnie to motywuje do ćwiczeń mięśni twarzy, wiesz po 20stce już powinno się dbać o mimiczne zmarszczki.. xD
[link]  chciałabym <3333333333
+ [link] i [link]
/Dlatego uwielbiam Bucky'ego od Brubakera. Pan Ed jak nikt inny potrafi pokazać, kim tak naprawdę jest Bucky i jak wpłynęło na niego to wszystko, co przeszedł w życiu. Że potrafił utrzymać się na nogach, choć życie rzucało mu pod nie kolejne kłody. 
/A playlistę? O matulu, aż nie mam pojęcia. Może:
  1. Les Friction - Who will save you now
  2. Sixx-A.M. - This Is Gonna Hurt (acoustic)
  3. Eels - I Need Some Sleep
  4. Halsey - Control
  5. Shinedown - My Name (Wearing Me Out)
  6. Roby Fayer - Ready To Fight (Ft.Tom Gefen)

Za dużo na siebie bierzesz. Każdy z nich miał i ma wolną wolę. Każdy liczył się z tym, że coś może nie pójść po waszej myśli. To zadbaj o niego. 
/Nie zmienia to jednak tego, że aresztowano ich z mojej winy. To ja ich w to wciągnąłem, to ja ich tam zostawiłem. Dlatego teraz to ja muszę tam pójść i ich stamtąd wyciągnąć, bo może i nie jestem już ich dowódcą, ale nadal jestem ich przyjacielem. A oni sobie pomagają. Nie mogę tego nie zrobić po tym, jak oni pomogli Bucky'emu i mi.
Jesteś wart tego, by pójść po twojej lewej stronie i podeprzeć cię. Z dziadka nie przystoi się śmiać, prawda? Więc nie będę. Ale nie powinieneś nawet myśleć o chodzeniu tylko kładź się i wypoczywaj. 
/Ludzie naprawdę lubią wmawiać mi, że jestem wart więcej, niż tak naprawdę jestem. Jeszcze kilka razy, a zacznie mnie to irytować.
/I nie muszę odpoczywać. Stark może i połamał mi kilka kości, uszkodził wnętrzności, czy tam spowodował wstrząs mózgu i krwotok wewnętrzny, ale przeżywałem gorsze rzeczy niż to. Poza tym, jeszcze kilka godzin i nie będzie po tym śladu. 

1 komentarz:

  1. Normalnie o postawie Bucky'ego powinni uczyć w szkole. Ale stety niestety jedyny komiks w kanonie lektur to "Koziołek Matołek".
    (Ostatnio mam fazę na akustyczną wersję "Shot" Imagine Dragons)
    Umiem sobie zrobić teledysk z nimi do piosenek, najbardziej spodobali mi się oczywiście ID, ale i 2, 3,5.
    A jak Ci się podobały wywiady przeprowadzone przez Wędzikowską? :D No i zwiastun do Eda z Wolvim xD

    A co z Bucky'm?



    To nie jest wmawianie..
    To nie zmienia faktu, że przez te parę godzin będziemy się martwić, wiesz?

    OdpowiedzUsuń