3 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Mam nadzieję, że jak będą Bucky'ego odmrażać to Steve będzie go ogrzewać swoim 36,6 xD Za chwilę będę czytać notkę Bucky'ego, jestem akurat po lekturze "Apes debemus imitari (winniśmy naśladować pszczoły)" na ao3 xD
No właśnie, ja tam rwę jedne i te same, próbując uchować to co wieki temu kumpela mi zrobiła, ale skutek nie jest taki sam xD
/Jeśli Steve'a nie będzie przy tym, jak będą wybudzać Bucky'ego, Marvel będzie miał u mnie przechlapane. I u dużej części fandomu także. 
I zerknęłam na ten ff i zastanawia mnie jedno - to tak wielkie AU, że wystarczyłoby pozmieniać imiona i ff nie tylko by nie stracił, ale może nawet by zyskał. Aż tak wielkie zmiany w kanonie nie są dla mnie.
/Ja to nawet nie próbuję tego robić. Znając moje szczęście, efekt takiego wyskubywania byłby gorszy niż jego brak.
#1 Kabaretki? Pończochy? Rozmowy niegrzeczne? Spacery długie? 
#2 Bucky a może by tak zakumplowanie się z IPN'em? U nas też może coś by znalazł xD
/Po pierwsze - kim, u diabła, jest jakiś IPN? A po drugie - czemu mam się z nim zaprzyjaźniać?

 A po trzecie - proszę cię, ostatni raz bawiłem się w... takie rzeczy gdzieś w... 1944 roku i wyglądało to zapewne zdecydowanie inaczej, niż robi się to teraz, więc nawet o tym nie myślę. Takie rzeczy nie są mi potrzebne do szczęścia.

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa, czy oni się takimi pogróżkami, które mają prawo bycia, przejmują? Miło by było, jakby choć jedną rzecz zrobili pod fanów ;D
    Czytając i tak widzi się swoje wyobrażenie postaci niż faktycznie te, które mają być. A Bucky jako hodowca pszczół, os? Why not? Przydałoby mu się jakieś hobby na emeryturze xD
    Jesteś piękna!





    Em, takie Polskie coś, są teczki, ale czy są warte czytania i rozgrzebywania w nich to nie wiem. Ciebie rozumiem, szukasz zemsty, odkupienia etc.
    To jak wyglądały Twoje zabawy?

    OdpowiedzUsuń