3 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Ty dla Bucky'ego, ja dla Stucky momentów ;D Kasa się będzie zgadzać dla nich xD
Może myśleli, że żaden facet nie wie jak to zrobić więc zgolili xD
/Smuci mnie jedna rzecz - że w CW nie będzie przytulasa, który im się po tylu latach zwyczajnie należy. A oni zamiast pozwolić im wpaść sobie w ramiona, zamrażają Bucky'ego na kolejne lata. Bo przecież trzeba ich jeszcze dobić.  
/Skoro Raymond aka Rayon był tak naprawdę kobietą w męskim ciele, powinien coś takiego potrafić, prawda? Chociaż nie, co ja gadam. Ja tam tego nie potrafię :P
A więc co cię kręci?
/Nie mam pojęcia. 

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że jak będą Bucky'ego odmrażać to Steve będzie go ogrzewać swoim 36,6 xD Za chwilę będę czytać notkę Bucky'ego, jestem akurat po lekturze "Apes debemus imitari (winniśmy naśladować pszczoły)" na ao3 xD
    No właśnie, ja tam rwę jedne i te same, próbując uchować to co wieki temu kumpela mi zrobiła, ale skutek nie jest taki sam xD




    Kabaretki? Pończochy? Rozmowy niegrzeczne? Spacery długie?

    OdpowiedzUsuń