3 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Nie raz się oglądało dla jednej sceny cały film xD ale może nam aż tak się ten film nie będzie nie podobał. Różne są gusty xD
Był trans, "musiał" mieć coś męskiego nie tylko na dole xD 
/Nawet jeśli CW nie spodoba mi się jakoś szczególnie, obejrzę je kilka razy dla Bucky'ego. Nie będę kłamać, badassowy Buckyś wynagrodzi mi fabularne braki :P  
/No niby tak, ale do teraz nie rozumiem, dlaczego zgolili mu brwi. Nie mogli mu ich jakoś wydepilować, żeby wyglądały bardziej kobieco? Wyglądałby o wiele, wiele lepiej.
A tu i teraz trwamy, Ty i ja. Ha.
/Wybacz, ale pseudopoezja - czy czymkolwiek jest to wyznanie - mnie nie kręci.

1 komentarz:

  1. Ty dla Bucky'ego, ja dla Stucky momentów ;D Kasa się będzie zgadzać dla nich xD
    Może myśleli, że żaden facet nie wie jak to zrobić więc zgolili xD


    A więc co cię kręci?

    OdpowiedzUsuń