14 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Gdyby tak tylko można było to chyba połowa Internetu by zniknęła w tajemniczych okolicznościach. Choć niby Marvel powinien się cieszyć - ma postacie, o których się dyskutuje, które wzbudzają różne emocje.
Hah wyobrażasz sobie taką rozmowę o pracę z Bucky'm? Który to ciebie sprawdza? xD ja to bym od razu pewnie podziekowała i powiedziała że mogę podłogę przecierać xD

Będą tylko 3 części? :( ale cieszę się, że to ruszyłaś. Myślałam że po filmie odpuścisz. Co bym ze smutkiem zrozumiała.
Mam konkurencje? To aż dziwne, bo jestem niekonkurencyjna xD a tak serio - skoro jakby nikt nie pasuje że znanych to może jakiegoś chłopaczka z targu? Może jakiś przystojniak mu śliwki sprzedawał? xD 
/Winnie jest postacią bardzo popularną - kilka razy był już w światowych trendach twittera, tumblr go pokochał, artów i ff z nim jest cała masa. Ale tak, jak w przypadku Lokiego - sporą zasługę ma w tym pan Stan, bo z innym aktorem postać mogłaby już nie zrobić takiej furory.
/Rozmowę kwalifikacyjną o posadę jego partnera/partnerki :P?

/Zrobiłam sobie przerwę, ale zabrałam się za skończenie tego. I tak, będą trzy części, ale tej miniaturki - pierwsza to "Przytulenie". druga to "Dom", trzecia to "Odnalezienie i szczęśliwe zakończenie". Potem zabieram się za Steve'a i Bucky'ego, który nie chce mu oddać dżinsów. Pamiętasz jeszcze tę rozmowę ;)?
/Nie chcę wciskać Bucky'ego w związek z jakąś postacią OC, nieważne jakiej płci. Nie lubię OC, nie czytam ff z nimi, więc byłabym hipokrytką, gdybym sama coś takiego napisała, prawda?
To czyją stratę odczuwasz do tej pory?
/Brak mi przyjaciół z oddziału - Dum Dum odszedł jako ostatni, w kwietniu dwa lata temu. Morita i Gabe zmarli niedługo po tym, jak mnie odmrozili. Falsworth i Dernier odeszli już lata temu. Brakowało mi Howarda. Brakuje mi Peggy.
Ja to ja to proste jak dwa razy dwa.. Polskiego rapu słuchasz? Co by nie męczyć cię tematem osobowości. Jakiej muzyki słuchałeś i jaka ci się teraz podoba?
/Nie lubię współczesnej muzyki, dostaję migreny od tego rzępolenia. A czego słuchałem wcześniej? Wybacz, ale nie pamiętam, co było na topie w latach trzydziestych czy tam czterdziestych, choć tych większą część spędziłem na froncie. Także niewiele mam na ten temat do powiedzenia.

1 komentarz:

  1. To niech nam pan Stan żyje sto lat;)! Choć o kulach grać Zimowego Żołnierza raczej nie da rady xD wyobrażasz sobie dziadka "pożyczającego" motor? Haha coś pięknego xD
    Miałam na myśli posadę psychologa na uczelni pfu, wykładowcy xD ale, ale! Wyobrażasz sobie konto Bucky'ego na sympatia.pl?


    Pamiętam <33333333333333333 ah Steve! Bierz go tygrysie!!! Tj zabierz jego spodnie do prania, nie? :p


    Żałoba jest przez całe życie. Ale musimy pozwolić odejść innym i iść do przodu. Oni pewnie nie chcieli by, byś sie w emo zamienił.




    Nie wszyscy rzempolą. Pewnie jakaś gwiazdeczka by ci się spodobała xD albo gwiazdor. Jest też pełno muzyki relaksacyjnej, może i na ciebie by pozytywnie zadziałała?

    OdpowiedzUsuń