22 czerwca 2016

O.

On jest młody duchem! I to się liczy xD
No to teraz Mała pisz, pisz bo ja to chcę przeczytać xD Choć pewnie tulaska nie będzie ;(
Haha zadbali o szczegóły - makijaż idealny xD
Ja nie wiem co ten Stan ma tyle "klonów" xD
Czyli trzeba czekać aż będzie dostępne na darmowych portalach, choćby 5 minut a obejrzę! Oddadzą na pewno ich frustrację idealnie xD 
Więc kiedy uraczysz nas Stucky?;D 
/On jest też młody ciałem! I jest to ważne dla naszych odczuć estetycznych, bo prawdziwy dziewięćdziesięciokilkulatek nie wyglądałby już tak dobrze w obcisłe, czarnej skórze! Choć nie, nie krzyczmy już.
/Notki pojawiają się w każdy poniedziałek, więc spokojnie zdążę to napisać. Muszę dopisać tylko końcówkę, resztę już mam. A miniaturka na pewno nie pojawi się w tym tygodniu, bo mam dopiero jakieś sto słów i brak czasu, by porządnie do tego przysiąść.
/Stan czy Bucky :P? Patrząc na nos i podbródek, Orvie jest bardziej podobny do komiksowego Bucky'ego niż pan Stan.
/Ale nie ma ręki :(! Mogli chociaż się szarpnąć i owinąć facetowi rękę folią aluminiową. I yep, też chcę to zobaczyć :P
F: Chyba? Czyli co nie gra? Coś czujesz w swoich piórach, że będzie nie tak?
/Zazwyczaj określenia "okej" używałem dla sytuacji, w których nie musiałem ukrywać się w żadnym afrykańskim państwie i próbować skłonić takiego jednego do zaprzestania udawania zwłok.
S:Dobrze, poddaję się.. Ale bądź dobrym bratem..
/Dziękuję. I mogę obiecać, że postaram się być.
B:Ciastka pójdą ze mną na podłogę...
/Znakomicie. Nie jadam ciastek.

1 komentarz:

  1. Nie podobałby się Tobie dziadzio Bucky? Właśnie złamałaś nam serca....
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/d3/22/7c/d3227c360ce3f69cb60621a31e87c81e.jpg

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmtZSBoXRI78VrdrUU5Pon263aITcrNVssi_TpQ8fCXQ5qZt23jw

    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTNSNpWy8a-oVPZs6iy_H5g6oF7WP6yXisno1yzGgJK5YRnSKQp Kiedy idziemy na zakupy?
    To jak Chris się uśmiecha jest podejrzane, może on po cichu też jara się Stucky? A Stan pewnie myśli "zaś geja mam grać", ale jemu te role wychodzą<33333
    Haha może zrobisz wtedy osobny kącik na wymianę zdań? xD

    F: Ale przecież to dla ciebie jako "coacha", że tak to ujmę powinno to być codziennością?

    S: A jak się Bucky czuje?

    B: Dlaczego kłamiesz?

    OdpowiedzUsuń