22 czerwca 2016

O.

Haha a pewnie Bucky nasz gdybyśmy mu dali podobny torcik to miałby podobną minę: [link] ale od nas by dostał plastikowy nożyk xD
A Bucky z Twojego opowiadania to potrzebuje, by Sam dał mu rękę i poszedł do Steve'a po: [linki] i [link
A ta przeróbka zmiotła mnie xD : [link
W sumie racja, Ty twórz Stucky bo wychodzą Ci <3
O Boże, wolę by tu nie przyjeżdżali po inspiracje xD
/Gdybyś umieściła na torciku kolorową świeczkę w kształcie "95" (a co dopiero ze "100", jeśli uznałabyś 1916 za rok jego narodzin), zapewne by się obraził, bo on przecież wcale nie jest stary!
/Zaspojleruję ci trochę #43 i powiem, że Bucky przyjdzie do Steve'a. Przypomni sobie po prostu coś, co w pewnym sensie tyczy się Steve'a, a czego sam nie potrafi znieść.
/A co do przeróbki - to nie jest przeróbka. To zdjęcie z tegorocznego Wizard World. I tak trochę w temacie - spójrz na profil tego gościa :P
/Urodziłam się, by pisać Stucky! Wreszcie znalazłam swoje życiowe powołanie!

+ klik i klik. I klik :D
F: No weź, raz byś mógł tą przyjemność zrobić.. No ale, ale.. Jak się trzymasz?
/Mogę zrobić wiele, ale nie zamierzam machać rękami i piszczeć. Wiesz, mam granice dziwności, których nie przekroczę.
/A jak się trzymam? Chyba jest okej. 
S: Pociągnijmy za co inne. Dobra, kończę już. Wciąż zapominam z którego jesteś wieku
/Nie chodzi nawet o to, że wychowałem się w innych czasach. Żyję w dwudziestym pierwszym wieku już od niemal pięciu lat i zdążyłem przyzwyczaić się do wielu rzeczy. Chodzi o to, że Bucky i ja wychowaliśmy się razem, jest dla mnie jak brat, i nawet gdybym chciał myśleć o nim w ten sposób - a zdecydowanie nie chcę - nie potrafiłbym.
B:Czy sugerujesz właśnie bym poszła na podłogę? Widzę jak patrzysz na te ciastka i uwierz, są pyszne więc się częstuj.
/To taka delikatniejsza wersja powiedzenia "Wara ode mnie i moich rzeczy". Sądziłem, że załapiesz.
 

1 komentarz:

  1. On jest młody duchem! I to się liczy xD
    No to teraz Mała pisz, pisz bo ja to chcę przeczytać xD Choć pewnie tulaska nie będzie ;(
    Haha zadbali o szczegóły - makijaż idealny xD
    Ja nie wiem co ten Stan ma tyle "klonów" xD
    Czyli trzeba czekać aż będzie dostępne na darmowych portalach, choćby 5 minut a obejrzę! Oddadzą na pewno ich frustrację idealnie xD

    Więc kiedy uraczysz nas Stucky?;D

    F: Chyba? Czyli co nie gra? Coś czujesz w swoich piórach, że będzie nie tak?

    S:Dobrze, poddaję się.. Ale bądź dobrym bratem..

    B:Ciastka pójdą ze mną na podłogę...

    OdpowiedzUsuń