22 czerwca 2016

O.

Nie podobałby się Tobie dziadzio Bucky? Właśnie złamałaś nam serca....
[link], [link], [link]
Kiedy idziemy na zakupy?
To jak Chris się uśmiecha jest podejrzane, może on po cichu też jara się Stucky? A Stan pewnie myśli "zaś geja mam grać", ale jemu te role wychodzą<33333
Haha może zrobisz wtedy osobny kącik na wymianę zdań? xD
/Dziadzio Winnie pojawił się m.in w serii "Bucky Barnes: The Winter Soldier" i w opinającej skórze nie prezentował się już tak wspaniale jak za młodu :P Ale wciąż był całkiem-całkiem jak na ten wiek:
/Okej, lubię Wintera, ale w taką kieckę bym nie wskoczyła. Mi wystarczają moje marvelowskie trampki (spokojnie mogę kupować buty w dziale chłopięcym i z tego korzystam :P) i koszulki z Capem czy Wolviem. No i POP!Winnie radośnie podrygujący główką w samochodzie. Muszę wreszcie kupić mu Stevie'ego do towarzystwa ^^
/Tyle razy już go grał, że ten jeden nie zrobiłby mu już różnicy. A zresztą, cześć fanów i tak już stwierdziła, że go gra, więc co mu tam.
/Wtedy to podrzucę maila, żeby nikogo nie gorszyć zdjęciami :P
F: Ale przecież to dla ciebie jako "coacha", że tak to ujmę powinno to być codziennością? 
/To jest Barnes. Facet wykracza poza moje kwalifikacje. No i taki udający trupa jest tak wspaniale nieirytujący, że aż żal to zmieniać. Oczywiście teraz tylko żartuję.
S: A jak się Bucky czuje? 
/Wstał z łóżka, zachowuje się normalnie, żartuje, więc chyba nie jest zbyt dobrze. Inaczej nie udawałby radosnego. Ale i tak nie przyzna o co chodzi.
B: Dlaczego kłamiesz?
/Skąd niby pomysł, że kłamię?

1 komentarz:

  1. Trochę mu zmarszczki oko zakryły ale wciąż jest przystojny <3
    Ja kupuję na dziecięcym, takich trampek jeszcze nie widziałam, ale szukam xD A koszulkę to bym chciała Stucky do spania <3333
    Haha jak możesz jeszcze nie mieć Steve'a? Tak by sobie podrygiwali do siebie na Twoich oczach xD
    Ja coś czuję, że on z przyzwyczajenia coś tak zagra przy Buckym i Steve xD
    haha okej <333

    F: Więc powinien działać ci na ambicje?
    S: Ou.. Ale ma ludzki okruch - stara się kryć emocje..
    B: Lubisz ciastka, widzę jak patrzysz na nie.. Śmiało

    OdpowiedzUsuń