6 lipca 2016

Polska Husarka

Hawkey
Jak to jest że zawsze w kołczanie masz pełno strzał i nigdy ci ich nie brakuje ci strzał. Nawet jak robisz salta w powietrzu, latasz, spadasz, skaczesz to one ci nie wylatują? Przypadek... Nie sądzę...
 Zawsze mam ich sporą ilość, zapas wymiennych grotów mam jeszcze większy, więc spokojnie mogę używać strzał kilkukrotnie, wystarczy je zgarnąć. A że nie wypadają? Kołczan jest do tego specjalnie dostosowany, SHIELD o to zadbało. Bo zbyt często gubiłem strzały.
Do permanentnie naburmuszonego Buckyego
Czy ty zawsze jesteś na wszystkich nadąsany?
 Wcale nie jestem naburmuszony. Nadąsany też nie.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jasne. Nie mam ochoty się z tobą kłócić. Powiedz mi lepiej co byś wolał sobie życzyć zamiast wycieczki do mojej stolicy. A tak wogóle to po co ci jednorożec?

      Usuń