6 lipca 2016

Polska Husarka

Hawkey
Nazywasz swoje szczały?
 Nah, przez to za bardzo bym się do nich przywiązywał i żal byłoby mi je wystrzeliwać. A to nieco utrudniałoby mi pracę.
Bucky
Zgadnij kto to była Ludmiła Pawliczenko. Tak powinieneś ją znać. Podpowiedź urodziła się 12 lipca 1916.
 Po pierwsze - nie mów mi kogo powinienem znać, a kogo nie. Po drugie - czasem nie pamiętam jak zawiązywać buty, więc patrz po pierwsze. Po trzecie - poznałem wiele ruskich dziewoj, większości imion nie poznałem, więc wiesz, znów patrz po pierwsze.

1 komentarz:

  1. Do permanentnie naburmuszonego Buckyego

    Czy ty zawsze jesteś na wszystkich nadąsany?

    Hawkey

    Jak to jest że zawsze w kołczanie masz pełno strzał i nigdy ci ich nie brakuje ci strzał. Nawet jak robisz salta w powietrzu, latasz, spadasz, skaczesz to one ci nie wylatują? Przypadek... Nie sądzę...

    OdpowiedzUsuń