6 lipca 2016

O.

Wydrukuję i powieszę nad biurkiem xD
Brawo on! <3
Tylko teraz trzeba wybrać w który dach ma parkować, bo adresów jest kilka.. A później błyśnie swym filmowym uśmiechem i wszystko wybaczone..
Plus, zapomniałam - zwiastun pokazuje bezpieczne umcyk umcyk! Bucky był przygotowany! :D Na pewno on tylko śliwki kupował? ;D 
/Przepis to tysiąc razy kolorowymi długopisami, a na pewno zapamiętasz!
/Wiesz, zawsze może wypożyczyć kilka Jetów czy helikopterów, a potem kolejno rozbijać. Wiesz, w końcu taki głupiutki blondyn z tej całej Hameryki, wybaczyliby mu. 
/Tam to każdy dziwnym trafem był przygotowany - Sharon, Pantera, Steve, Bucky, Fury i kto tam jeszcze się napatoczy. Kapitan edukuje młodzież, trzeba się zabezpieczać.
C: Ale to ty jej w oko wpadłeś.. Falcon to dla niej jeden z nich, bez posądzania o rasizm... 
 Przykro mi, jestem zajęty. Poza tym, była dla mnie zbyt barwna.
B: Rozumiem, że było ci za ciepło i zamiast "powinno" powiedziałeś "powinnaś", chyba że jest coś co chcesz bym "powinna" xD
 Ja nie panimaju szto ty gawarisz. Ja nie gawariu pa wasz jazyk, dzjewaczka.

1 komentarz:

  1. Co Ty mnie tak do przepisywania zmuszasz?! Aż mi blog ucieka i robi się biały cały xD
    Nie zdecydował się którym i gdzie lecieć to poleciały wszystkie, nawet bez niego xD Kilka zdjęć i podpisów załatwi sprawunię ;D
    Bierzmy z niego przykład, bijmy i kochajmy się ;D

    C: To jakie "papużki" lubisz?
    B: (uwaga translator mode on) Vy ponyali i vy znayete, chto ya imeyu v vidu

    OdpowiedzUsuń