13 sierpnia 2016

O.

Może oni chcą przez to powiedzieć, że nie ważne co masz na sobie i tak możesz komuś skopać tyłek? Albo że lepiej go się kopie gdy wyglądasz jak milion dolarów xd
Słyszałam właśnie tj oglądałam parę recenzji, że pocięty i że widać iż reżyser miał swoją wizję a studio swoją.
No Bucky mógł się z tym pogodzić a reszta- Steve może mieć z tym zawsze problem. To tak jak z chorymi - oni już się godzą na umieranie a rodzina wciąż myśli, że coś jeszcze da się zrobić. To że my się z czymś pogodziliśmy nie oznacza że pozostali też. 
/Raczej można by odczytać to jako - nie każdy superbohater musi być młody, oszałamiająco przystojny i umięśniony jak atleta, ale każda superbohaterka musi być młoda, piękna i zawsze musi wyglądać jak z okładki ;)
/To nie słyszałaś teorii, że to Marvel przekupił recenzentów, dlatego kolejny film DC zbiera złe recenzje :P?
/Nie porównuj głośno Bucky'ego do kogoś chorego, bo ten jeszcze to usłyszy i wszystko przeinacz tak, że przez tydzień będziesz go przepraszać. 
S: dlaczego niewłałściwe?
 Dlatego, że ten Bucky i... tamten Bucky nie są tacy sami. Zmienił się i wiem, że nie czułby się zbyt dobrze, gdybym mówił, że chciałbym tamtego Bucky'ego z powrotem. To nieco poplątane, wiem, ale mam nadzieję, że rozumiesz, co mam na myśli.
B: wiesz? Chętnie pomilczę z tobą.

1 komentarz:

  1. Seksistowskie podejście musi być. Więc niestety trzeba wstać i umalować się, co by nikt nie zarzucił nam, że nie jesteśmy super.
    Ej! Tego to ja nie slyszałam, ale to zagranicznych rozumiem.. Ale naszych rodzimych? Chyba Marvel nie jest tak zdesperowany?
    Dobra, tylko mu nie pokazuj tamtego.

    S: Ten Bucky jest twoim Bucky'm. Wszystko zmierza ku dobremu.
    B: *milczy z nim*

    OdpowiedzUsuń