13 sierpnia 2016

o.

Ja jakieś różowe i czarne szpilki mam, więc ten punkt mam już odhaczony, a cała reszta jeż do całkowitej przeróbki xD
No właśnie, ale trzeba uderzyć w stół żeby odezwały się nożyce. No i zakrzywiać prawdę na własne potrzeby xD
Zrobię Ci loda! Tzn kupię! 
/No widzisz, a ja nawet szpilek nie mam. Znaczy mam, ale jedne zepsute, a drugie zimowe. Więc co mam począć? Nawet tego punktu nie mogę odhaczyć.
/Spójrz na to z tej strony - MCU liczy już sobie trzy fazy i kilkanaście lepszych lub gorszych filmów. DCU dopiero zaczyna i to z dość marnym skutkiem, więc fani mogą być niezadowoleni.
/Z propozycji nie skorzystam, ale zawsze możesz spytać chłopców. Może któryś będzie chętny. Choć nie, Steve zapewne spaliłby buraka, a Bucky wyskoczył z tekstem, że to już podchodzi pod molestowanie. 
S: Ach ile by człowiek dał, by czas cofnąć. Nawet nie wiesz jak cię rozumiem. 
Już nie tyle chciałbym cofnąć czas, co chciałbym móc zmienić kilka rzeczy. Choć całkiem szczerze przyznaję, że gdybym miał taką szansę, nie wiem czy odważyłbym się to zrobić. W końcu jedna, wydawać by się mogło, że drobna zmiana, mogłaby zmienić tak naprawdę wiele. A jeśli byłoby tylko gorzej?
B: *to że milczymy nie znaczy, że nie chcę go oglądać xD*
 Teraz dobrze?

1 komentarz:

  1. Napraw te zepsute? Albo czekaj do zimy na swój debiut;p
    DCU to wina Batmana, aż się zdziwiłam, że Ben i w Lidze nim będzie ;o
    Ale z Bucky'm już o tym rozmawialiśmy - za dużo chemii jak dla niego xd

    S: tego nikt nie wie i nigdy się nie dowiemy..
    B: o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń