29 sierpnia 2016

o.

#1 A może powie "bite mehr, sznela" xD
chyba po prostu ręka mnie zbyt przeraziła żeby patrzeć na co innego.. Plus takimi kreseczkami Bucky nie zadowoliłby się, więc pewnie tam jest coś więcej xD
Ale szorstkie przyjaźnie też ciekawie się oddaje, miłe to dla oka jest xDJak dobrze, że my o niej tak nie powiemy xD
#2 Przepraszam, że tak się wtrącę- przy pierwszym gifie wiem, że po broń sięga ale to wygląda jakby się szmyrał/drapał po pośladku xD 
/Byle nie przy Bucky'm. To taka dobra rada, by nie zarobić uderzenia nocną lampką i ochrzanu. I może focha. Bo to Bucky, on tak może.
/A tam przeraziła. Co prawda panu Evansowi trochę brakuje do tak pięknego wyglądu (tutaj ktoś nawet stworzył porównanie, o - klik), ale jeszcze ma szansę. Choć wątpliwą, bo jednak Capa zdaje się być z filmu na film coraz mniej. W odróżnieniu do Bucky'ego, tutaj utrzymuje się tendencja, że z każdą częścią ma plus 10 minut na ekranie i plus 10 kg. Już boję się o jego kolejny występ.

/Więc to tylko ze mną coś jest nie tak, bo wyobraźnia podsuwa mi inne, nieco bardziej spaczone (i zboczone) obrazy :(? To twoja wina, ty mnie tak zdemoralizowałaś i nawet w ruchu jego palców dopatruję się czegoś, czego nie ma. Biedna ja. Bucky też biedny.
S: Och kochaniutki, nie zawstydzaj się.. Jeszcze nie tak dawno temu cały świat był w ciebie wpatrzony, teraz chętnie by cię wypatroszyli, ale nie ma co o tym rozmyślać.. 
 Nie jestem zawstydzony. nie widzę ku temu powodu. I tak, zdaję sobie sprawę z tego, że niektórzy ludzie zmienili o mnie zdanie i to o sto osiemdziesiąt stopni, ale wiem też, że są również tacy, którzy popierają to, co robię i część drużyny, która zdecydowała się mnie poprzeć. Taka wiedza pomaga.
 
B: Kusi cię by mi przywalić? Nie powiem, ciekawe
 Kusi mnie, żeby przywalić komukolwiek. Mam ostatnio nieco nadszarpnięte nerwy.

1 komentarz:

  1. Bucky woli jak się do niego mówi po francusku? :p czy angielszczyzną łamaną przez jęki? xD
    Hahahahaha biedny on, głowa zupełnie mu nie pasuje do reszty ciała xd może tego się obawia i dlatego tak chudnie? A Bucky chce wyrównać więc on przybiera xD

    Ale co sobie bardziej wyobrażasz? Że sięga po lubrykant, który ma w kaburze bo mu się zachciało do zaułka Steve zaciągnąć? :p
    Ja mam zawsze grzeczne myśli!

    S: Clint też cię poparł... Ale jak tam Wanda? Pozbierała się? No ja też za was kciuki trzymam, co by nie było..
    B: Masz Kapa pod ręką

    OdpowiedzUsuń