29 sierpnia 2016

o.

Podejrzewam, że trzeba przesyłać do producenta xD ale to chcesz depilować czy sutkami się zajmować? ;]
A dlaczego mają się ograniczać do igraszek w czterech ścianach? :p
A jeśli te łuski się unoszą i lepiej rozciągają wnętrze? :o  
Jakoś Swann nie ufam, ale może faktycznie nie narobiła niczego złego przy tych nadajnikach? Haha to ja to interpretuje z dozą romantyzmu.. xD 
/Nie jestem wybredna, nie wybrzydzałabym żadną z tych posad. Choć stanowisko osobistego depilatora jest bardziej kuszące i daje więcej możliwości - w końcu włosy rosną również przy sutkach, nie :P? Ta rozmowa staje się dziwna...
/Pół biedy jakby wpadł tam ubrany. Gorzej jeśli wylądowałby tam w stroju Adama albo ubrany, ale w to na środku salonu jakiejś pobożnej rodzinki. 
/A jeśli się unoszą i haczą o wnętrze, doprowadzając do krwotoku :P?

/Może nie przy nadajnikach, ale Bucky'ego boli głowa, a w głowie ma czipy, przy których może pomajstrować... Huh, ciekawe, co? Kto wie, co jest prawdą.
S: Zaś ten kij ci w tyłek wlazł.. Myślisz że z Bucky'm jest okej czy na ślepo mu wierzysz? 
/Nie mam kija w tyłku. Zwyczajnie traktuję swoją pracę poważnie. Zwłaszcza, że współpracuje z ludźmi, którzy są mi bliscy. Nie potrafię podchodzić do tego "na luzie", wiedząc, że następnego dnia któryś z moich przyjaciół może nie żyć. Wojna to we mnie wyrobiła.
/Wiem, że z Bucky'm nie jest zupełnie dobrze, nie jestem ślepy, ale... Nie wiem co robić. Nie chcę, żeby znów się odciął, odepchnął wszystkich, uważając, że go osaczamy. Próbuję mieć go na oku przez większość czasu, podrzucam mu coś do jedzenia, ale on i tak zawsze robi swoje.
B: Możesz go zawsze przytulić
 Nie. Nie lubię, gdy ktoś mnie dotyka. Odpada.
 

1 komentarz:

  1. I nie tylko tam :o ale nie powiem, masz ciekawe ambicje xd ale serio, masz kasę, nie narobisz się a poznasz gwiazdy etc xD
    Uciekliby się modlić więc chatę by mieli pustą dla siebie xD
    One tak opływowo wyglądają więc może nie jest źle xD

    Właśnie przy naszej rozmowie nie chciałam użyć słowa "czipy" xD no właśnie a Zola też może nad maszynami pokombinować, więc dochodzimy do naszej poprzedniej rozmowy, że Bucky musi rozmawiać xD

    S: A może traktuj ich jak przyjaciół nie jak podwładnych? Oddaj wodze Samowi?
    Czemu Wandy czy Swann nie poprosisz o zajęcie się nim?
    B: Ale on nie musi cie tulic a tylko ty jego

    OdpowiedzUsuń