6 września 2016

o.

Hahahaha mógł uciekać do wody podowodnej tj łodzi xd zostawiłam tok myślenia ten sam xD ale powiedz, że przeżył!
Uuuu!! To są Twoje słowa! Ja nie śmiem nic powiedzieć xD
/Nie, nie zdradzę ci tej tajemnicy, sama musisz poznać odpowiedź na to pytanie! Bez tego to już nie będzie to samo.
/A tam, Bucky na pewno też skrycie podkochuje się w tych uroczych zwierzątkach i przyzna mi rację.

+ klik
S: Wyciągnąłbyś ten kij z tyłka.. Nie wiesz, że tak się teraz wyznaje miłość? Jeszcze z jakiegoś dachu etc. Weź mu to teraz wynagródź..
B: coś czuję że kot chciałby być na jego miejscu
B: Po pierwsze - To jest kotka. Po drugie -  Fuj. Po trzecie - Hej! Ja lubię kij w jego tyłku.

S: Och, wielkie dzięki Bucky. W twoich ustach wcale, a wcale nie brzmi to dwuznacznie. Nie. Wcale.

B: Lubisz jak jestem dwuznaczny.

S: Nie ty jesteś dwuznaczny, a to, co mówisz ta...

B: Zamknij się, miałeś mi ponoć coś wynagrodzić.

1 komentarz:

  1. Haha może to sobie dziś wygoogluje xD
    A on nie woli persów? Albo nie czuje więzi z dachowcami? :p


    Na początku myślałam że Steve chce ochronić mu szyję a chce ochrony barów poprzez stanik xD wow xD a probowalas tak? :p

    B: To kotka tym bardziej jest zazdrosna.
    S: Byliście w pewnym sklepie?
    S, B: nie przeszkadzajcie sobie

    OdpowiedzUsuń